• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjollabolla skrev 2009-08-16 10:15:49 följande:
    Här finns ju dessa hummelwww.minpluddevutt.se/www.minpluddevutt.se/Men storlek 26 är 16,8 cm och Milo fot var 14,8... För stort va?
    Jag gillade dom gröna och det är ju mac 2 cm så det kan väl funka beroende på hur dom sitter, fast jag tycker dom verkar vara stadiga. Att det sedan är hälften på prislappen gör ju heller inte ont
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-08-16 10:30:49 följande:
    ÄR DET? *tjolla blind*
    Som jag kan förstå hennes test med reakoden så bör det vara det. Vet att jag köpte en minikånken på 50% där för ett litet tag sedan och det är ovanligt att hitta sånt.
  • Pimm

Måste tacka för dina bilder med västarna till lurv! Jag köpte en grön till vårt lila lurvset:) och vilket pris sedan!
    Den knapptröjan var fin, finns sådana att uppbringa till en 1-åring? Gillade färgerna i den och din son är urgullig!

• Pimm
    Pimm skrev 2009-08-16 14:12:42 följande:
    Måste tacka för dina bilder med västarna till lurv! Jag köpte en grön till vårt lila lurvset:) och vilket pris sedan!Den knapptröjan var fin, finns sådana att uppbringa till en 1-åring? Gillade färgerna i den och din son är urgullig!
    THEA och Grodan skrev 2009-08-16 14:06:36 följande:
    Hellooo girls Slängde in Alex i BT.Måste göra lite käk *brb*
    Mitt inlägg skulle citerat dej men jag missade nog lite här
  • Pimm

Godkvällen töser:) Idag har vi bara gått och slagit dank här hemma, sonen sov middag i 5 timmar! och sover ändå redan ikväll. Sådant är skönt ibland:)

Jag fick kammat hem ett par lamm muddisar på T innan ikväll och dom blev jag väldigt glad över att hitta. Tycker dom är söta:)

• Pimm
    Milliz skrev 2009-08-16 21:33:05 följande:
    god kväll!Vad händer här då?Jag la förresten in ett par bilder på Elias och Ella i bt!
    Den däringa älgtröjan är så snygg och speciellt med de oranga muddarna. Jag kan dock inte köpa den för den är för stor till min 1 åring. Fina barn du har!
  • Pimm
    Milliz skrev 2009-08-16 21:44:29 följande:
    Tack! Ja, visst är den fiiiin! Jag skulle ju ha oranga velourisar till den, men det verkar ju inte vara det lättaste att få tag på.
    Du är inte bra på att sy för Stof o Stil hade fått in orange velour. Jag köpte för jag ska fixa till ett par:)
  • Pimm
    Greksmurfen skrev 2009-08-16 21:44:37 följande:
    MUMS mumsar på en kladdig kaka (alias kladdkaka) ngn som e avis??=P
    Ohh inte en till! Igår var vi på fest och där serverades också kladdkaka men jag får inte äta pga av äggallergi hos sonen(ammar) Jag fick en torr bulle:( Ska nog lägga ner amningen;-D Men du får gärna ta en bit för mej med hihi
  • Pimm
    Milliz skrev 2009-08-16 21:55:28 följande:
    Nope, tyvärr kan jag inte sy. Eller jag ska väl inte säga att jag inte kan det, jag har aldrig försökt så jag utgår från att jag inte kan det Annars hade det ju varit perfekt!
    Vilken storlek har din son i velourbrallor?
  • Pimm
    THEA och Grodan skrev 2009-08-16 22:01:37 följande:
    Åhhhhh, ääntligen, då vet jag vad som skall shoppas next Hur shoppas det i tråden ikväll (riiiktigt dåligt...jag vet )
    Den var inte skrikorange utan lite mer dämpad och en dämpad turkos hade dom också..jättefina!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14