Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

buffas skrev 2009-07-27 18:29:52 följande:
    Han är 81 lång,han har en polaris blå i 80 från 08 och den är fortfarande lite stor men jag vill ha en ny färg
    Men jag tror att den 80 i den gröna passar. Min son är 92 lång och ska ha 92 i sin gröna i vinter, den är stoor.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 09:28:37 följande:
    Liljan är vaken o har redan fixat Bläää vad jag är ARG idag. Sambon rusade ut ur huset med svansen mellan bena...Han sätter väckarklockan supertidigt varje morgon fast han inte behöver bara för att han ska kunna trycka på snooze sådär 5-6 gånger innan han stiger upp!! Men han fattar ju verkligen inte att han stjäl ju en timme av MIN sömn när han gör så!!!!!! GAAAAAHHHH han fick sig en rejäl utskällning idag om att han saknar respekt o jag hotade med att sova i Maias rum i fortsättningen....överreagerade jag eller har jag rätt i att man inte kan bete sig så?? kanske bara är mina hormoner som gör mig lättirriterad...
    Haha näe det hade jag med blivit vansinnig av!!!

Godmorgon alla!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 09:28:37 följande:
    Liljan är vaken o har redan fixat Bläää vad jag är ARG idag. Sambon rusade ut ur huset med svansen mellan bena...Han sätter väckarklockan supertidigt varje morgon fast han inte behöver bara för att han ska kunna trycka på snooze sådär 5-6 gånger innan han stiger upp!! Men han fattar ju verkligen inte att han stjäl ju en timme av MIN sömn när han gör så!!!!!! GAAAAAHHHH han fick sig en rejäl utskällning idag om att han saknar respekt o jag hotade med att sova i Maias rum i fortsättningen....överreagerade jag eller har jag rätt i att man inte kan bete sig så?? kanske bara är mina hormoner som gör mig lättirriterad...
    Haha näe det hade jag med blivit vansinnig av!!!

Godmorgon alla!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 09:49:11 följande:
    Jo precis, samma här! Jag får påminna honom om att den ringer! och ofta sover ju Maia hos oss med o då väcker han henne med klockan o då blir hon supergrinig hela morgonen och det blir ju JAG som får ta hand om henne! Nä han får banne mig lära sig o sätta klockan precis när han behöver stiga upp och verkligen stiga upp då!! Jag har tillräckligt med sömnproblem utan att han ska förvärra det *suck*Sen på helgerna tar han alltid lååång sovmorgon för "han stiger ju upp tidigare än mig hela veckan" PYTTSAN! Han halvsover medans klockan ringer 5-6 gånger medans jag är klarvaken och jag stiger oftast upp samtidigt för då vaknar Maia. Han tycker tydligen att det är jobbigare för honom som börjar jobba kl.8 än det är för mig som får ta hand om Maia på morgonen o lämna henne på dagis innan jag börjar kl.11....han stiger upp, duschar, äter o sticker till jobbet liksom. Hittils idag har jag snabbduschat med en skrikandes Maia bredvid mig, klätt på oss, Suttit o tjatat i en halvtimma för att få i henne en halv macka...haft en brottningsmatch för att få borsta hennes hår. Sen har hon gått o bytt kläder medans jag sminkade mig (alohatröja o dinoknickers...jättefint ) så nu har jag precis bytt kläder på henne igen under ännu en brottningsmatch då hon även glömde bort att hon var kissnödig så då kissade hon ner både mig och henne o nu har vi duschat igen....Jaaa jag är lite arg idag jag....skitmorgon!!
    Å snart har du en bebis med
  • Tjollabolla

Hej hopp!
    Har nyss doppat mig i poolen, det är så där obehagligt kvavt här så man knappt får luft, men åhh vad skönt det känns nu Har klippt Milo oxå ikväll, hmm undrar hur det blev egentligen, fick inte kolla ordentligt för han skulle "cykla titta traktorn".

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 22:13:00 följande:
    Tjolla - Så go bild Maia såg den o skulle genast ha sina solglasögon också så nu ligger hon också här o håller på o somna med solbrillor på Problemet är att nu kan jag ju inte märka när hon somnat, hon rör på sig så mycket även när hon sover så skitsvårt att avgöra när man inte ser ögonen.
    Haha! Tokunge! Dom trillar kanske av om hon rör sig, så du ser, hehe.
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2009-07-29 07:55:36 följande:
    God morgon Åh, nej, då är det ju ännu större risk att ni har shoppat upp allt när jag ska dit nästa vecka Tre shoppingsugna pölsetanter måste ju va livsfarligt
    Finns ju risk för det Butte skulle dessutom ha med stoora plånboken så Akta Dig
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-07-29 07:47:36 följande:
    God morgon!Sitter i min målarmundering och ska precis pipa iväg till min nya bästis burken- han luktar lite småskumt, är väldans kladdig och har en förmåga att sprida sina spår på min hud/kläder Undrar lite hur det gick/går med Lovas present? Såg en lista men ingen liten Max a´la smultron stod med på den ju Någon som vet?
    Det skickades igår vet jag att Liljan skrev. Hade du inboxat att du ville vara med?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14