• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-10 22:44:38 följande:
    De packade upp såna på lilla helsingborg idag. Sååå fina!!
    Vad är det för byssor ni snackar om??
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 22:46:44 följande:
    Njäe, hon skrev bara att hon hade beställt och att hon hoppades att allt fanns.
    Buttelina skrev 2009-07-10 22:47:16 följande:
    nä inte än hon hör nog av sig när hon fått besked från molo...
    OK, tack!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-10 22:50:31 följande:
    Hon hoppas få orderbekräftelse på måndag. ott skickar inte beställningarna till Molo förräns dess...
    Aha, ja det går ju den vägen....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-10 22:52:25 följande:
    Om jag fattat rätt så är det de byxorna som är mörkgrå prickiga på vit botten. Och så är det ljusrosa muddar. Bubblan köpte nog suiten fast med röda kanter?
    OK! Nu hänger jag med.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    kexchoklad skrev 2009-07-10 22:53:01 följande:
    Nu tycker maken att jag ska vara lite mer social CU
    Och nu äntligen kom min hem!!! Ska ner och förhandla fram en ensam shopping tur nu.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 23:28:42 följande:
    Ångrar lite att jag inte tog mer från Mysgrodan, men jag hoppas hon ska beställa igen. Tror inte två av plaggen gått i produktion och då blir det ju bara tre kvar..
    Jag med...skulle haft lite till med på den där listan trots allt.....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 23:55:00 följande:
    Hon beställer nog fler gånger sen Jag måste sääälja massor förts också! Fast jag är lite ledsen att jag inte kan köpa så mycket till mina stora tjejer. Dumma Molo..
    Ja då får vi se om vi kan haka på då oxå.
    Vad trist att inte kunna handla det man vill.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Imorgon ska jag in till stan på shopping runda. Men jag tror jag tar med mig Moisen så det blir en mysig mamma-dotter dag. {#lang_emotions_heart} Tänkte kika in på Ajabaja bl a.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:59:45 följande:
    men så känner tom jag
    hahaha....med den listan du hade!!! Underbart!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 23:46:24 följande:
    Måste berätta om min fyraåring som blivit full i bus Hon har varit en väldigt lätt unge, men har börjat få humör under våren. Nu är det mer bus än humör. Igår klippte hon av en dm av sitt hår på ena sidan Hon gör slut på all tvål/schampo/duschtvål i ett nafs, hon busar i affärer (springer ut i skyltfönstret tex ) och har sig. Idag fick jag säga till henne på skarpen när vi var på Willys och då tittade hon på mig med stora ögon och sa "Men mamma, jag älskar ju dig. Jag älskar dig mamma, det vet du väl?" Gaaaah.
    Oj, än har ingen av våra klippt av håret eller liknande. Men sonen ska pilla på allt i affärerna. Din lilla verkar vara duktig på att hålla igång dig.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14