• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-11 00:25:39 följande:
    Måste kolla om de hade den hos ajabaja....
    näpp, bara en pins body.

Nu är jag så snurrig och vet inte vart jag har tittat m m så nu hoppar jag i loppelådan. Sov gott tjejer!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Hej hopp!
    Jag & dottern har varit på shopping i stan. Mysigt! {#lang_emotions_heart}  Var inne på ajabaja och kikade på Molo men jag shoppade inget. Inga storlekar till Moisen och hon gillar varken retroblomman, blanket eller pippisarna. Var inom på Harmoni Barn och de hade också mest smått. Kikade på regnsbågströjan som till Mattis. Började jämföra 98 och 104 och det visade sig vara exakt lika stora!!! 110 var en muddlängd längre i ärmen. Men ingen shoppad för det. Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar den eller inte. Blir kanske linnet istället - det gillar jag däremot!

Lillronya: Coola kidsen i bt!! Ser oxå fram emot när lurvisarna kommer.

Nu kallar familjen att det är teatime! {#lang_emotions_coffee}

Plutten & Pluttan
  • Morty

Helle: Härliga semester bilder på fina killarna!! Samt fina mamma! Skoj att se bild på dig.

• Morty
    Helle skrev 2009-07-11 21:52:30 följande:
    Tack snälla! Man visar ju inte sig själv så ofta, men ibland får man göra undantag
    Nä usch, jag hatar att se mig själv på bild *ser alla 'felen'* håller mig själv helst bakom kameran. Tycker alla andra gör sig bra på foton min inte jag.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-11 21:55:14 följande:
    Morty: cool kille i fina byxor. Riktigt snygga på
    Tack! Köpte storlek 92 för att ha dem som knickers.....kunde nog ha köpt storlek 80!!! Men men, dessa varar ju läääänge. Han ville ha dem och sova i natt gullunge. Köpte dem ju tidigare i veckan men hade helt glömt bort att prova samt att jag & Moa letat i div. affärer efter en ENfärgad t-shirt vilke är HELT omöjligt!! Men sen kom jag på POP och där fanns!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-11 22:00:16 följande:
    Men jösses, hur stora är det egentligen? Måste ju va felmärkta, eller?
    De måste var väldigt stora!! Midjan är grym De hålls knappt uppe på Mattis :-O
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:10:05 följande:
    Är det midjan i muddbyxorna? Ja inte konstigt att de inte satt uppe på Ella heller då
    Hmm...vet inte om de kallas för muddbyxor men det är Ducati brallorna. Finns bild i bt. Nä, det är inte konstigt att de inte sitter uppe på Ella Eftersom det är problem hos min 4-åring.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako: Sötisar! Så go Mirre Mus är i sin suit!
    saturnina:
    Härliga sommarbilder på barnen!! {#lang_emotions_sunny}

Greksmurfen: Nice shopping! Var det presentkortet som rök nu??
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:12:44 följande:
    Ihhhhh!!! Jag har köpt EN TILL jeansklänning Jag som haft svårt att hitta nån jag gillar å nu har vi två Va tvungen att ta en paus från T utläggandet en stund *puh* å de va ju lyckosamt
    Vilken har du shoppat?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-07-11 22:18:47 följande:
    Mmm tack men dom har jag...
    hur är det med modelmini eller vad de hette.....handlade där i fredags.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14