• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-15 15:03:30 följande:
    mm verkligen mums! fast min stora dröm är en orange jacka jo men ärtgrön är nog lite lime. molo brukar ta upp färgerna i kläderna och göra ytterkläder i samma. i år är där mycket limegrönt i kläderna.. så jag tror att den är lite åt lime ... TROR...
    Ja min dröm är också en orange. Fick ju tag på en på salgen till dottern men skulle väldigt gärna ha en till sonen. Den är helt underbar.

OK, något i grönt verkar komma.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Humla1: Åh vilken fin post det kom idag. 92:a ser ut att sitta perfekt!

Plutten & Pluttan
  • Morty
    nikki2006 skrev 2009-07-15 19:20:49 följande:
    Tror du hon får lockigt hår??? Nikki var också fin i tottar men Jessie är ännu sötare pga lockarna. Och tack så jätte mycket
    Så söta tjejer i bt! {#lang_emotions_sunny}

Idag kom Mattis cuba skor och han blev överlycklig. Storasyster var tvärsur för att där inte var något paket till henne. Men jag har ju beställt skossor till henne från Mysgrodan så de kommer säkert någon gång i veckan.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 19:27:12 följande:
    Så du slog till på skorna till slut
    Japp, och jag skyller det på dig.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 19:29:09 följande:
    Å det tar jag gärna på mig shyssta dojjor ju
    Ja mannen tyckte oxå de var urcoola!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    jompa skrev 2009-07-16 08:38:58 följande:
    Godmorgon.Jag vet ju att ni kan lägga en del pengar på era barnkläder men måste få fråga vad tycker ni man kan lägga på en handväska?Lite nyfiken då jag letar ny.
    Jag är ju sån att det är kul ibland att köpa en väska som jag VERKLIGEN vill ha. Så med hjälp av presentkort och mitt plastkort köpte jag en väska 1 gång för 1100:- Men annars tror jag det brukar ligga på allt från 50 - 400 :-
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-16 09:04:44 följande:
    Tack
    Blev det skönsång och frukost på sängen för henne? Samt roliga paket då såklart.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-16 09:18:41 följande:
    Nepp, faktiskt ingen sång, men massvis med paket. Hon blir nästan arg när vi försökte sjunga för henne, blev väl generad stackarn
    Gullepluttan. {#lang_emotions_heart}

Så var Mattis när han var mindre oavsett vad vi skulle sjunga så skrek han -Iiiiinte sjunga!!! Vet inte om det har med min sångröst att göra kanske..... {#lang_emotions_embarassed}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-16 10:17:58 följande:
    nu drar vi till havet ha det gött
    åååh ska ni hit??
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14