Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-08-21 15:51:57 följande:
    Jaap verkar dock lokalt gubben jobbar i huddinge och där har det inte regnat men här har det kommit små skurar till och från hela dagen
    inte sett en enda regndroppe idag..
    var skön sol när jag gick ut på promenad vid 13... sedan mulnade det på men inget regn.

du bor ju inte alls långt borta, konstigt...
  • Kristyr

lillronya>> Hur var kvaliten på HM fleecen? Har sånna i varukorgen och funderar på att köpa hela setet det var ju så billigt...

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-08-21 19:08:11 följande:
    God kväll Inga känningar här inte och nu är det bråttom! Jag ska visst på anställningsintervju på gamla BF-dagen(blev ju flyttad efter rul)
    *haha*
  • Kristyr
    lillronya skrev 2009-08-21 19:12:38 följande:
    Känns helt ok. Inte speciellt tjock fleece, men det är ju bara bra.
    ok hade inte räknat med att de skulle vara tjocka... får väl ta och göra min beställning i helgen.
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-08-22 12:47:06 följande:
    Hur var det nu med lurvarna ifrån förra hösten, skulle man tumla dom helt torra eller bara en liten stund?
    kan jag med undra...
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 12:58:22 följande:
    Jag har kört våra lurvar nästintill torra dvs så att man ser fluffet men att de har fått torka till ordentligt på galge
    ahh bra ska jag komma ihåg.

Måste ju tvätta lurven nån gång...

De lär säker bli när han kan ta sig fram och skita ner sig snart...
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 14:51:53 följande:
    Hörni..HUR är det när vattnet har gått??? Nu behöver Smultron guiding av någon som vet
    man ska ringa förlossningen....
  • Kristyr

Smultron> åh snabba dig med fiabiffen, jag vill kolla in dina småfolkisar du ska lägga ut på T sedan

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 17:39:29 följande:
    Puss på er Nu drar vi in för koll- jag kikar in när jag är hemma på permis igen
    du blir nog kvar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14