Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pimm skrev 2009-08-22 20:19:01 följande:
    Lite OT men min son har börjat gå idag, 10 steg har han uppnått..tror ni vi föräldrar är löjligt stolta? ,13 månader och 3 dagar gammal nygångare..hihi
    min son har gått 9 steg idag
  • Kristyr
    Pimm skrev 2009-08-22 21:17:46 följande:
    Ohh så roligt! Visst känns det häftigt och för att inte tala om hur söta dom är när dom börjar knata på:) Hur gammal är din son?
    blir ett den 2/9
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-08-22 21:40:16 följande:
    Tyckte du inte den va fin? *asg*
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
  • Kristyr
    Incommunicado skrev 2009-08-23 09:11:16 följande:
     Åh en Fiabif! *spännande* Stackars Smultron som inte sov inatt. Man börjar ju längta efter sin egen nu... satt upe inatt ganska länge trots allt - jag fick så mkt frågor om mina auktioner på T och masa köp-nu så jag är helt slut, men oj vad roligt när det går bra! (ingen reklam, bara allmänt tjafs). Jag ahr ont i nacken, ryggen, gfingrarna efter den här helgen. Tanken var ju at make o son skulle resa bort så jag fick vila, men eftersom jag behövde fixa med T så blev det allt jag gjorde, sånt tar tid. Men men, nu är det mesta gjort och jag kan umgås med familjen ikväll. Köper ni något? Själv drömmer jag bara om NSkollektioner - vårens, jag hittar på färger och plagg i sömnen som skulle vara jätefina, kanske skulle tipsa NS? Själv är jag just nu mest sugen på en liurv,fast jag vet inte varför, D har och lillkillen har ju de första månaderna.
    åh så kul att dina auktioner gick bra igår/inatt
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 21:16:35 följande:
    Hello flickorNu sitter man här då som tvåbarnsmor*känns helt overkligt*Tack snälla för alla grattis som har trillat in till höger och vänster
    grattis till lilla sötisen!
  • Kristyr

Smultron> en nyfiken fråga varför fick du antibiotika??

(jag själv fick inte det trots jag sprack från magen till hela ryggen..*hehe typ* men så mkt man bara kan och fick inte det och åkte på en fetinginfektion så jag är så nyfiken varför andra sjukhus ger och varför...enligt sös ger man inte antibiotika till nån som spruckit så mkt som jag gjorde och blev sydd i hela grejen där nere, och du fick ju tom innan)

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 22:31:36 följande:
    Läkaren ordinerade det eftersom jag fick vattenavgång och då ger man iaf i Vbg antibiotika utifall att basilusker skulle ha hunnit ställa till det.. Så det har i detta fallet inget med sprickor att göra
    okey!

Jag hade ju aldrig någon vattenavgång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14