LJ2 skrev 2009-07-23 22:27:24 följande:
haha..min mamma e ju så söt..pratade med henne nyss i telefon..hon hade varit ute o åkt idag med gubben sin, kollat runt lite.. o sa att " dom gick in i en fiskbutik, o det klarar jag inte av, det luktar ju så äckligt därinne, då spyr jag.. så jag stog utanför o kollade lite, o såg en butik med barnkläder, så jag va tvungen att kolla in den.. därinne hade dom sånadär MOLOkläder eller vad det heter som du gillar, o jag såg en så söt tröja, såg ut som pärlplattor på den.. o skor med, såna lite högre gympaskor, men minsta va 24 ju.. o overaller o jackor hade dom fått in, höstens nyheter stog det.. jättefina var dom! o klara fina färger.. fast 800 som en jacka till julia, lite mycket, kanske? .. fast dom var verkligen fina, o bra kvalite verkar det vara med.. inte som vanliga jackor.. dom gillade jag, o tittade lite på dom till barnen.. o så hade dom det där andra märket med, det som ser ut som ett bebishuvud med 3 hårstrån på, dom hade 30% på en del, så kollade lite där.. " *gissa vilket det var * jag var ju tvungen att kommentera att jag faktiskt hade en pärlplattebody här hemma som jag nyss köpt i 86 o hon tyckte jag skulle prova den i morgon på julia, ihop med en kjol jag har.. för o se helheten (till ev kalas på lör)o frågade om hon inte förstog mig liite bättre nu
iaf, när hon själv sett dom
irl.. o hon gillade förresten nyheterna sa hon min mamma tyckte kläderna va så färgglada o man blev så glad av "färgerna o de konstiga mönstrena" haha.. lilla söta mamma :-*hon e nog inte svår o få med till salgen nu tror jag bra sällskap o smakråd!!!
Haha, söt liten mamma du har

Millas mormor och morfar älskar hennes kläder, men tycker att hon har aningens många och suckar alltid när hon har något nytt "tokigt mönster"