Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-20 22:17:10 följande:
    Jag har efterbeställt tjejspacen (vet inte vad den heter) i tröja och den lila starsklänningen och säkert något mer som jag inte kommer på nu. Jag har beställt saker från lite olika shoppar så det blev inte så mycket jag skulle efterbeställa. Det hade dock varit smartare att efterbeställa allt, det blir så dyr frakt då man köper från olika shoppar. Du då?
    Ja alltså jag får ju skäll om jag shoppar på nätet så jag försöker gå via henne för det mesta.. Nu beställde jag pusselbyxa, babuschkabyxa, pysselbody, babuschkatröja med pusselärmar, pippiklänning, "stickade" älgsuiten, randiga muddisar till klänningen. Sen var det nog inget mer? Ska ha lite badges också, men det får jag nog vänta lite med {#lang_emotions_tongue_out} 
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-20 22:24:43 följande:
    jaaa köp en sån! de är så praktiska till en sån liten plutt
    Finns det någon sida som säljer hummels ytterkläder? Fast det kanske inte kommit ännu? Dom var ju jätte fina!
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-20 22:29:32 följande:
    Just det ja pusseltröja, babuschkatröja med pusselärm, pusselleggings, babuschkaleggings och en tågtröja efterbeställde jag också Vadå att jag har dåkigt minne  Badges är också superfina har tröjan med randiga ärmar. Har beställt en badgesklänning men den verkar ha kommit bort i posthanteringen. Den postades 9/7 men har fortfarande inte dykt upp Det är så trist när sånt händer. Söt dotter du har förresten. Hon sov så sött i vagnen!
    Mycket fint! {#lang_emotions_laughing} Åh vad tråkigt om den kommit bort, hoppas den kommer och att postis gått vilse bara! Är sugen på badges med randiga ärmarna plus muddisarna till.. Men känns lite opraktiskt med tröja på en plutt? Tack! Hon sov en halvtimme och det är det enda hon sovit på heela dagen, så hon somnade för natten strax efter 18. Lär ju bli en tidig morgon {#lang_emotions_djavulsk}
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-20 22:35:19 följande:
    Vann denna fina fina idag:www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=9547...Min lilla tjej kommer bli sååå fin! Är denna från samma kollektion som kaninerna? För suitsen från kaninkollektionen är ju mycket mindre i stl. än vårens och hösten-09.
    Röda prickarna är väl också från kaninkollektionen? Den är mycket mindre på längden än hennes andra suits i 68 som är från våren och den här hösten. Säkert 4-5 cm!
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-20 22:39:36 följande:
    Jag tycker att det funkar bra med tröjor. Jag har en linnebody (när det är kallt) under så att det inte skiljs i midjan. Nuförtiden är det nästan omöjligt att lyckas knäppa dotterns bodysar så de ligger oftast i garderoben, tyvärr. Så jag har bestämt att inte köpa några fler såna. Hon är som en orm när jag ska klä på henne Oops, hon var duktig på att hålla sig vaken. Men så var sonen också han sov lite på dagarna ända från det han var nyfödd nästan. Jag håller tummarna för att du inte får en alltför tidig morgon
    Hmm ja, men jag tror det blir en badges tröja + randiga byxorna också. Gillar färgerna på ränderna {#lang_emotions_smile} Haha ja det kan jag tänka mig. Lika bra att köra på tröja då istället. När vi är hemma sover hon lite bättre, men det gör inte så mycket att hon sover lite på dagarna. Vi har alltid haft underbara nätter, från 21-9 ungefär med en matpaus. Så jag klagar inte {#lang_emotions_tongue_out}
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-20 22:40:21 följande:
    Ja, kanin suiten jag har i 86 är kortare än cups suiten i stl. 80.....Därför undrar jag om bilarna är från samma som kaniner, för då kan hon ha bilarna nu
    Ja det har jag inget bra svar på, då hade jag inte börjat shoppa Molo ännu {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko

Alltså jag vill ju ha rånarluvan med babuschka och pussel.. Men, en sån kan man väl inte ha bara som vanlig mössa? Det blir väl kallt! Äh, får nog ge upp mina rånarluvor. Kommer inte ha användning för de känn det som, men de är ju såå fina! {#lang_emotions_smile}

• solouniko
    Raihana skrev 2009-07-20 23:13:09 följande:
    Tack Då kan hon ha den ljuvliga nu! Men dom printen kommer ju på hjälmmössor, funkar inte det då? Dom är ju sååå fina!
    Just ja! Joo, hjälmisar funkar ju.. Men rånisarna är såå snygga, haha, eller så är detjag som är knäpp :P Men en pussel hjälmis ska hon såklart få!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14