• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-11 00:01:17 följande:
    Sov så gott alla!!
    Natti natti...
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:01:45 följande:
    jaaa  skulle kunna lägga till 5-6 plagg till
    Vad för något? Om du vill berätta vill säga. *nyfiken*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-11 00:04:13 följande:
    Ohhh fusk! Då kan du ju spana in nya Odd Molly med
    Mmmm det var lite av min tanke. Samt att kika på molosar.
    Kan du något om deras storlekar? Jag har helt plötsligt fastnat för den där Grandmas Coat. Jag brukade ha 40/42 i vanliga kläder men numera kommit ner i 38/40 verkar det som. Vilken storlek ska man då ha?
    Raihana skrev 2009-07-11 00:05:54 följande:
    Ja, och dumma dom som hoppar över en stl........ Såg ju just att jag har ju badges leggings på min lista hos mysgrodan SKa jag varken få pussel leggings eller badges? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Får jag väl ta snö byssorna då, NOT!!
    Neeej, de kan du inte handla. Ta några andra istället eller skippa helt och hållet.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 00:07:59 följande:
    Hej hej! Nyss hemmkommen från middag hos barnens farmor. Då berättade stolt sambons bror att de skall få sitt första barn! Så nu äntligen sakll barnen få kusiner. Sambon lovade dock bort alla saker, inklusive buggan, vilket jag inte var lika road utav. Men kul med en kusin!
    Mysigt med kusin!!!

Alltså många gubbar här i tråden som ligger på minussidan idag och gör div tabbar och lägger sig i i sånt de inte har med att göra!!! 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:12:55 följande:
    klart jag kan säga badgeströja med randiga armar prickig tunika med rosa kantabnd usa leggings pusselbabybyxor taxi babybyxor taxisuit randig suit och nått till som jag inte minns
    Trevlig liten lista jue!

Jag gillar de ränderna som är på badges tröjan. Moa gillar inte badges printet dock Hoppas på att det kan komma en i bara ränderna till jr.....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-11 00:15:22 följande:
    OJ!!! Det är tom mer än min gubbe juh! Vad jobbar han som ?
    OK, tack!! Ja jag funderar också på färg..... brukar det komma en något liknande varje år?? *helt ny på märket*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-11 00:16:31 följande:
    Hihi, min gubbe sa en gång för ca 2 år sen: Nu köper du inga mer kläder till ungarna förrän dom vekligen BEHÖVER, dom har ju ofantligt mycket. Då svarade jag: Ok, om du slutar skicka pengar till din familj i Afrika. Han har aldrig tagit upp mitt kläpköpande sedan dess Han frågade en gång vad alla kläder i växa garderoben var. Isolering svarade jag, elen är ju så dyr.....
    Bra att ha hållhakar oxå! Den med isolering var bra. {#lang_emotions_cool} Nu har ju inte jag någon växalådor/kläder i mängder till mina så det är rätt lugnt här på denna fronten.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-11 00:17:24 följande:
    Fast buggan gör ju i och för sig inget om han lovat bort
    Jooo, den kan man sälja dyrt och få MASSA härliga kläder för!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:19:39 följande:
    mm liten och trevlig åhh synd att hon inte gillar badges
    Ja, men hon tyckte det var svårt att se vad det var på just den bilden. Men jag ska ta och visa henne någon bild härifrån bt och leta efter en bra närbild från någon shop. *som jag kikade på för någon stund sen men har TOTALT glömt bort vilken*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-11 00:22:49 följande:
    ja visa henne en riktigt fin bild övertala
    Måste kolla om de hade den hos ajabaja....
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14