• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-07-16 10:58:36 följande:
    Jag är helst ute efter den som är lite beige med orange knytband. Annars ljusrosa, turkos eller grön De flesta alltså. Skulle ju helt vilja ha liiiite rabatt på dem Gå ut var det ja...Nu har det mulnat på och det känns kvavt. Åska månne?
    storlek 2? Då ska jag också hålla utkik.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

isako: Såg att du skrev leveranser/släpp från Molo igår. Ska bli mycket spännande!! Det var ju inte långt tills det skulle komma lurvisar. Iofs över ett 2 veckors period.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    gambia90 skrev 2009-07-16 11:07:58 följande:
    va va va? Är de påväg nu?
    Ska se om jag kan hitta isakos inlägg från igår.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Här är en del av inlägget:

Från Mysgrodan igår...

"Den här infon har jag fått ang leveranser

Molo
     Drop 1: v 26-27
    Outerwear: v 29-30
    Fleece: v 30-32
    Drop 2: v 32-33

Plaggen som släppts skickar Molo så fort de kan enligt agenturen, onetwoten.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 11:08:42 följande:
    haha oki, skall hålla span. Inboxa din mailadress så mailar jag när jag snubblar över något. Jaa det är ju snaarT! Ohh skall bli superroligt! Men hon under dig tar väll inte in lurvar va? hahaha nä vi är ute o cyklar OT som vanligt
    Jo hon tar in lurvar men har för mig att hon bara tar in en färg till pojk och en till flick. Om jag inte är helt fel på det.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-16 11:12:27 följande:
    Jo hon tar in lurvar men har för mig att hon bara tar in en färg till pojk och en till flick. Om jag inte är helt fel på det.
    åh, glömde hon kanske tar in andra färger till baby förresten. Har ju inte handlat lurvar innan. Premiär var nu i våras. Jag är lurvfrälst numera.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-16 11:20:07 följande:
    Inte jag heller. Har beställt mitt första plagg nu. Tycker en del är skitfult. Men men nog om det. Jag verkar ha växt fast i stolen för ut kommer jag inte Gör ett nytt försök.Bye bye!
    Som Bubblan precis lärt sig , man ska plocka/köpa sina guldkorn - gäller ju all sorts inköp.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-16 11:26:09 följande:
    Haha...jag är duktig på det när det gäller Noels kläder men till mig själv är det katastrofalt.
    Gå nu ut!!! *schas iväg.....*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-16 13:06:54 följande:
    Goddagens i tråden!Tillbaka från tandis lagom mörbultad men ändå ganska ok. Helt slut är jag, men det går väl över. Vad händer här idag då? Lika tomt som vanligt??Och just det! Grattis till Ella!!
    usch det är inget skoj med tandläkarbesök.

vad som händer här? vi väntar på fler nya höstkläder i shopparna! iaf jag.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    gambia90 skrev 2009-07-16 12:15:30 följande:
    LIte förbannad på en tshandlare!!!Jag lade ett bud som motsvarade det hon ville ha och frågade samtidigt om frakten.Jag fick ett svar men jag svarade inte henne och då sålde hon den till någon annan.Men pucko !!!! Jag lade ett bud och ville därefter bara veta vad hon tar i frakt!!!
    nämen vad trist när det blir så.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14