• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Theina skrev 2009-07-14 15:22:32 följande:
    Idag har jag fått mitt lilla härliga paket från eleraff.. tjohoooo.. det innehöll aqua flower leggings 104, "koppar" bodysuiten i 80 och dalmatinerlinnet i 110 *jublar* hoppas på mer post imorgon
    Härlig post!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 15:10:28 följande:
    Här är de så blött att de börjat växa mossa på altanen   *welcome to sweden*
    Eller till södra Skåne. Här är också fint väder och soligt. Men jag jobbar fortfarande.....
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Hej hopp i tråden!

Åh vilka massa fina barn i bt!!

Bubblan är ju bara FÖR söt i sin peruk!!!

På tal om bilder så har jag suttit och uppdaterat min bilddagbok - äntligen. Senaste bilden var från mars så där var lite att lägga in. Nu är jag kommen till siste maj och oooorkar bara inte mer idag.

Fick den fina KIK KID klänningen i går. Det var minsann snabbt jobba från minimodel. Moisen blev jätteglad. Nu väntar jag på 2 paket. 1 från Mysgrocn och 1 från hmmmm var köpte jag nu skorna till Mattis..... Står helt still. Tycker posten tar jättelång tid emellanåt.

Kristyr: Har inte heller hört något från Mysgrodan, men jag hoppas vi får något meddelande denna veckan iaf. Man är ju grymt nyfiken.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    solouniko skrev 2009-07-14 22:40:51 följande:
    Gud vad roligt det är när man kommit igång med säljandet på Tradera. Känns ju som att man tjänar pengar på att shoppa kläder nästan  Sa det till gubben, att jag måste nog köpa mer kläder åt M så vi har mer att sälja sen
    Vad svarade han då???
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-14 23:17:21 följande:
    Hej hej! Och godnatt! Nu måste jag sova lite. Jobbdax imorgon
    Natti natti. Usch har du inte semester iheller?

Sov sött!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-07-14 23:27:12 följande:
    Vi har det toppen! ja himmel. Milo ÄLSKAR det! Lejon och Tigrar = WOW! Han går och väntar på dinosarier men det blir liiiite svårare . Imorgon ska vi in i tropicariumet och där finns ju hajar och krokodiler så då lär han väl svimma
    Låter som en lyckad vistelse. Djur är verkigen fascinerande för barn. Ja och för vuxna oxå för den delen.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-15 11:53:31 följande:
    OMG Mer Molo på gång!
    Åååh är det på g i någon shop?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 14:08:40 följande:
    nämen snyft vad har de gjort med fina regnbågen
    verkligen murrig i färgen.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Nu blir jag lite nyfiken på hur de enfärgade komme se ut.  För det borde väl komma sådana också?

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-15 14:56:15 följande:
    ja det gör det har hört att det ska komma limegrön, lila, typ corall och nån till
    åååh det låter intressant!! Var det inte någon som nämnde något om ärtgrön? Fast vi får väl se vad som dyker upp i shopparna.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 14:57:48 följande:
    åååå Lime *mums*
    säger detsamma.... Gillar lime
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14