Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Är det bara jag som upplever Molos overaller som korta i armarna ? {#lang_emotions_undecided} Blir inte klok på modellen, benen är lagom men armarna förkorta

• H I L L A

Hej tjejer

Vem mer än busochrackartyg har fått hem nya katvig velourklänningar ???
    Hoppas bomullsklänningen och leggingsen kommer i lådan idag

Butte -- Den randiga velouren du visade är bara för underbar !!!! MÅSTE HA !!
    Hoppas bara att armarna inte är för långa....lite svår att vika ju..

• H I L L A
    Buttelina skrev 2009-08-04 10:02:14 följande:
    jag har en 98 här hemma och bad om mått på 104.. fick det nyss.det skiler bara en cm i armlängd och 7cm i läng mellan 98 från förra året och 104 från i år. bad om mått på 98an från i år med! så får vi se
    Hmm...det får nog bli 80 till min skrutta, mindre finns ju tyvärr inte och 86 skulle hon nog drunka i.
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-04 10:15:39 följande:
    Huuu??? Pratade ju bara om en affär???
    {#lang_emotions_sealed}
    nikki2006 skrev 2009-08-04 10:14:12 följande:
    Tror du inte fler affärer kommer att ta in dem??? Känns ju lite lite med bara en affär. Jag vill också ha den klänningen, såååååå himla fin i färgernaFår klura lite till eller se om fler affärer tar in den. Förra året var det ju många som tog in velourklänningarna
    Ja den är super fin !!!!! De enfärgade också. MÅSTE HA den enfärgade liiiiiila !!!!!!!!
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-04 10:22:38 följande:
    hi hi ja den kan ju vara svår. Därför har jag och min gubbe gjort så att jag betalar alla deras kläder och får barnbidraget och tar alla pengarna som kommer in på tradera. Sen är han med och delar på sånt som barnen behöver typ skor och om det är något som verkligen behövs. All nöjes shopping betalar jag själv och an lägger inte sig i heller. Super arrangemang tycker jag
    Toppen ju !!!
    Här shoppar vi (ja mannen shoppar vissa tekniska prylar) så mycket vi vill bara vi har mat på bordet varje dag och räkningarna är betalda.
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-04 10:23:42 följande:
    Kan man se den i någon butik??? Jag har inte direkt letat men hade varit kul att se
    jag såg den i en dansk shop, men kommer tyvärr inte ihåg vilken
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-04 10:28:03 följande:
    Vi har alltid haft delad ekonomi så att säga för han har alltid haft svårt att hålla i pengarna. Så vi betalar såklart gemensamma räkningar tillsammans och mat och sen har var och en över från sin lön vad man har över och vi lägger oss inte i vad den andra köper
    Det låter ju jätte bra
    Jag har ju inget jobb och är alltid hemma med barnen och maken har två jobb så här funkar inte delad ekonomi så jätte bra

Nu ska jag logga ut för mobila bredbandet är inte på min sida idag

Hej så länge !
  • H I L L A
    Stormis skrev 2009-08-05 09:52:23 följande:
    Aha, nu såg jag! Tror jag, om du bytt alias på T . Ordnar fraktfritt såklart . Ett skäl att ses igen, kul!
    Du har sms
  • H I L L A

God morgon kära pölsekärringar

Härligt att hösten snart här och massa nytt att shoppa {#lang_emotions_tongue_out}
    Fast just nu är det ju högsommar igen, underbart !! Jag och barnen är på stranden hela dagarna.

Butte -- Isabel är sååå fin i katvig velouren!!!!!!
    Jag hoppas min kommer i morgon (köpte den i natt).

Men jag undrar om inte höstens rosa rand är den finaste hittills ???? Fick hem leggingsen och bomullsklänningen i början av veckan, och färgerna är verkligen helt UNDERBARA!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14