Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Helt OT nu tjejer men ...jag har haft nackspärr sedan midsommarafton efter op med narkos. Vad sjutton kan det vara ? Börjar bli lite orolig nu eftersom det aldrig ger med sig. Känns ju lite konstigt att ringa sjukan för att man har nackspärr liksom ...

• H I L L A
    mortillsju skrev 2009-07-29 23:14:31 följande:
    Tumlar du dem varmt eller kallt?
    Medelvarmt, fast jag brukar ha sköljmedel i, men det kanske man inte ska då ? {#lang_emotions_undecided} Undviker helst att tvätta dem.
    mortillsju skrev 2009-07-29 23:15:03 följande:
    Förresten, såg den där rosa overallen live idag. Den är ju bara för fin!! *bäst i vinter*
    Åhh jaaa finaste !!!! Såg du den i baby stl ?
    Hoppas den har kommit till min butik på fredag när jag har en shoppingrunda inplanerad
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2009-07-29 23:20:59 följande:
    nä du ska inte ha sköljmedel!! jag har inget och jag torktumlar dom varmt fast bara till dom är halvtorra och sen låter jag dom toka på en hängare. blir toppenfina!!
    Aha ! Då ska jag testa det nästa gång, tack !
    mortillsju skrev 2009-07-29 23:17:18 följande:
    De böjer ju nacken rätt ordentligt vid narkos. Hmmm du kan ju bara ringa för att fråga?!
    Ja jag ska nog ringa i morgon i alla fall...
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2009-07-29 23:29:41 följande:
    kommer ni in på er hotmail??
    ja det funkar fin fint här
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2009-07-29 23:35:27 följande:
    hmm ja blandad kompott verkar som att jag och i allafall en till har problem! skit oxå! fått viktiga mail ju
    Spännande ! {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A
    mortillsju skrev 2009-07-29 23:40:40 följande:
    Nu ska här sovas! Godnatt alla trevliga.
    Ska också sova, natti natti
  • H I L L A

God morgon {#lang_emotions_sunny}

Här inne verka det hänt saker i går kväll, jag var helt inne i programmet "uppdrag granskning".
    Bubblan, vad har hänt din son ????

• H I L L A
    Therese1981 skrev 2009-07-31 11:44:49 följande:
    Frågar igen någon som vet vad affären heter stormis hittade den lila lurven?????
    Butiken heter MELLO och ligger i Varberg.
  • H I L L A
    Quiet thoughts skrev 2009-07-31 20:21:05 följande:
    Hej alla.Jag ville bara tacka sååååå himla mycket för det alldeles underbart fina stora paketet åt Lova.Jag hämtade ut det idag och jag blev så snopen att ni satsat så stort.Jag blev riktigt rörd och min man med.Lova blev väldigt glad.TUSEN TUUUSEN TACK.Det räcker ej med ord. Ni är så fina människor allihopa här inne.
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}  Kramar i massor till lilla Lova och hela familjen
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-01 09:17:01 följande:
    hoppas verkligen det för jag VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. De är de mysigaste och gosigaste som finns
    vad mycket fint du shoppat tjejen !!!! {#lang_emotions_tongue_out} Och sötaste Nikki & Jessie Jessie har så lockigt fint hår och Nikki så rakt fint hår
    Annat mot mitt mittemellanhår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14