Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Go kväll

Stormis -- Fiiiin overall !!! Jag är också nyfiken på modellbild

Smillamilla -- Härliga semesterbilder {#lang_emotions_sunny} Hoppas ni haft det bra ?

• H I L L A

God morgon !

Stormis -- Så fin K är i overallen !! Ser ut att sitta jätte bra Har den luva ?

Liljan -- Pengar är på väg till dig nu, hoppas vi stod med på kortet ändå ?

• H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-29 10:23:04 följande:
    Ja ALLA som meddelat att de ville vara med stod med på kortet, men bara hälften hade betalt när jag skickade men jag litar på er ju
    Ett STORT TACK till dig som fixar och donar med detta {#lang_emotions_flower}
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-29 10:30:43 följande:
    åh nä nu är jag ARG Jag beställde en superfin klänning från ellos den 14/7 för att ha på dopet nu på lördag. Då stod det leverans 7-10 dagar. Då jag fortfarande inte fått den så kontaktade jag dom nu, och då kommer inte ens klänningen in på lager förränns 10 augusti!!! FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!VAD ska jag nu ha på mig??????? Snälla HJÄLP!
    Kolla på mandeldesign.se !! De har mååånga fina klänningar till bra priser och supersnabba med leveransen (dagen efter om man beställer innnan kl 15).
  • H I L L A
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 11:05:58 följande:
    var mycket fint där ,la den i favoriter
    Ja och de är verkligen super trevliga (inte min butik)

Humla -- Så fiiiin Moa är i Molo jackan !!!!
    kexchoklad skrev 2009-07-29 13:41:42 följande:
    Hej! Här var det väldigt lugnt Shoppas det något?
    Hej !
    Jag shoppar inte...än Ska till stan en sväng i em och då kan hända det blir något handlat.
  • H I L L A
    Everlonn skrev 2009-07-29 13:45:54 följande:
    Hon har uppdaterat bloggen, det låter hoppfullare nu även om de har en jobbig tid framför sig. *Stackars lilla tjejen*bambinidolce.blogg.se/
    Ja stackars lilla Lova {#lang_emotions_cry}
    Men det måste vara lättande att få besked. Håller alla tummar att hon kommer bli frisk och pigg snart!!
  • H I L L A

Go kväll {#lang_emotions_sunny}

Bubblan -- Härliga bilder från Kolmården !!
    Huaa ja visst kostar det när man är ett par stycken och ska göra nåt på semestern, tur att barnen (ja även föräldrarna) uppskattar det
    Vi var en dag på Liseberg och poff så var man ett par tusen fattigare, men såååå kul ju

• H I L L A

Lillronya -- Så fina byxor A köpt !! Bra smak den tjejen!
    Jadu, varför utsätter man sig gång efter gång med alla barnen i affärer ?
    Man glömmer nog helt enkelt (eller förtränger) hur det egentligen är
    Vi var på stan idag med alla barnen och när maken provade kläder i provhytten kröp Love vidare till nästa provhytt {#lang_emotions_sealed} Inte sååå uppskattat .....

• H I L L A
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-29 20:20:40 följande:
    Go kväll tjejer!!!Vilken dag vi haft! T som brukar sköta sej exemplariskt fick något slags anfall på väla idag.. men men, de gick ju bra till slut. Ronya dumpade av mej hemma och jag fick 20 minuter i solen innan jag åkte ut för att hämta mitt lilla monster igen. Måste jobba på brännan nu, inte lång tid kvar....
    NÄR gifter ni er ?
  • H I L L A
    mortillsju skrev 2009-07-29 23:08:04 följande:
    Jag tänkte tvätta S lurv. Hur är det nu man ska torka den för bästa resultat??
    Jag brukar tumla dem nästan helt torra Men de blir ju tyvärr inte som de var när de är nya
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14