-
Jag vet att små igelkottar kryper mot ditt håll nu:)ängeln83 skrev 2009-08-17 21:10:15 följande:Hallå igenKikar in en runda innan det är dags för sängen, gubben åkte just till jobbet, inge vidare avis på honom inte, fast det lär jag nog vara imorgon bitti när han kryper till kojs lagom när min klocka ringer.
-
Jag har bara 4 men det kan räcka det medZvartaliljan skrev 2009-08-17 21:42:46 följande:nänä hon har ju bara 6, vi har ju mortillsju som lyckats sju gånger O sen Emmsan som trea då med 5 Hmm vilka mer är det som har en skock
Visst är det skönt att få¨släppa loss snacket ibland...eller ofta..hehe
-
samma här men maken backade och det blev jag chockad över...helt plötsligt fick man ju för sej att man inte var tillräckligt attraktiv men det var inte det sa han...tydligan kan män bli sådana..knäppisarButtelina skrev 2009-08-17 21:48:35 följande:hehe sant!! mortillsju är nog den som nullar allra mest haha när jag var gravid så nullade jag som mest eller ville mest, till min gubbes stora förskräckelse
-
Tänk då på stackas mej som inte fick något på dom 3 sista månaderna..kul NOT ! Nu är det nog tvärtom när man har bebis och tiden inte riktigt räcker till, fast man får ta sej tid ibland.Buttelina skrev 2009-08-17 21:53:01 följande:haha ja jag fick inte nog haha stackars gubben min fick sätta på en elefant dagligen mot sin vilja
-
Hahaha gott skratt här:) Nu måste jag knopp för att hämta in lite sömn:) Natti på er alla!Buttelina skrev 2009-08-17 21:59:39 följande:haha haha stackars din gubben ojjj huu vilken dum gubbe min gubbe var inte villig alls de sista två månaderna.. men till sist fick jag med hela gården här på min sida så alla tjatade på honom till sist gav han med sig och dagen efter kom lillebror
-
Godmorgon på er alla! Ser att kulturer och relationer stått högt på panelen:) Själv har jag en dotter på 19 år som bor ihop en en kille på 32 år från Irak. Kan berätta att jag blev ledsen när hon berättade om dem men efter att ha träffat B och lärt känna honom så är jag inte orolig mer. Jag fick upp värsta skräckcenariot just på grund av allt snack om hur kvinnan behandlas mm. Min dotter har skinn på näsan och är nog den som bestämmer mest i deras förhållande:) Han är inte muslim men nog heller inte kristen, tror nog inte på nåon religon.
Själv är jag svensk och gift med en båtflykting(dansk då) Vi kan också ha olika syn på saker men oftast så funkar det bra. Varit tillsammans i 17 år och fick en gosse ihop för 1 år sedan:) Lycka!
-
Vad fuskit med så tidig post, här får man vänta snällt till ca 14.00:( Väntar också hem lurv idag:) Vilken färg fick du hem?
-
Såg nu liiila lurv:) sådan väntar jag med:)SmillaMilla skrev 2009-08-18 09:30:39 följande:God morgon!I dag stannade postis mig o Svea på vår promenad. Han hade paket till oss En uuuuuuunnnnnnnnndderbar lila lurv. Finaste ever. Åhhh vad den är fin. Sitter dock perfekt på Svea så får testa den på den rätta ägaren senare.
-
Vi bor också lite på landet, en liten by. Vi har en sådan veckobrevlåda med lås och många paket går inte ner i öppningen så jag har låst upp den och sagt åt honom det:) Så numera slipper jag paket som ligger ovanpå brevlådan. I början kom han in med dem men tröttnade nog på alla mina paket..hihi
-
Såg nu:) Jättefin är den! Men ägaren som ska ha den vilken storlek är hon/han? Dom kan väl inte vara lika stora som tidigare då va? För jag har en 80 från i våras till min son som är 79 och den är ganska stor. Köpte en 86 i denna nya lila.SmillaMilla skrev 2009-08-18 09:37:04 följande:Åhhhh den är underbar. Vänta skall lägga in en bild i bt....