Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-10 17:01:03 följande:
    Ytterkläderna kommer till butik nästa vecka. Lurvar någon eller några veckor senare. Sedan runt vecka 32 (tror jag) ytterligare innekläder.
    oj vad snart {#lang_emotions_surprised}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-10 17:05:17 följande:
    Ok. då ska jag nog komplettera. Då borde ju 98 funka mao
    ja gör det! tokfin ju! hoppas nu det stämmer annars kommer lillebror ha sin 104 om typ 3 år {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-10 17:03:24 följande:
    Kankse lurade bilderna mig men tyckte mig se två gröna. En som jag kände igen från för några år sedan, mer ärtgrön, sen en mer dämpad grön, aningen mörkare. Grågrön kanske.Den lila var inte syren utan mörkare.
    åhh den ärtgröna lät tokfin!!!! åh jag som redan köpt en grön {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-10 17:04:35 följande:
    Ja de var lite stressade i butiken och flyttade om. Mycket som ska få plats snart!! Kul! Fast jag har ju semester förstås.
    åhh kul!! låter som att det får bli en tripp till ajabaja snart
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-07-10 21:15:58 följande:
    Det kommer Nädå, bara inte sugen på mer shopping hitåt.
    såå fin anjelin var i bubblans kläder
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:21:19 följande:
    Å men visst va hon sööööt i dom!!! *underbart* Lyckos dig
    ja supersöt
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:23:49 följande:
    Om jag måste hålla igen lite i höst borde jag nästan skippa suitsen.. Eller? Kanske man ska dra ner på lurvar?  VAD ska man dra ner på egentligen??? *blir tossig av ned dragning*
    skippa suits (det ska jag göra) och kom överens med dig själv att inte köpa för mycket i samma print och inte babybyxor och leggings i samma print tex. ha IS i magen
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-10 21:35:37 följande:
    Jag försöker också undvika att köpa allt i samma. Idag såg jag pippisarna i tunika och leggings. Till och med där sa jag stopp. Ett plagg i detta print. Eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilket då så köptes inget idag utan jag ska kolla igenom lite hemma först vad jag vill ha verkligen! Men efter att ha köpt lapptäckestightsen idag tror jag det blir tunikan i pippifåglar för leggingens sitter sådär ärligt talat.
    åhh tycker du molos leggings sitter sådär? bästa leggingsen på min tösa

jag har pippileggingsen och pippimuddbyxorna... jag kommer köpa en tunika med i vissa print bara måste jag
  • Buttelina
    Pejo skrev 2009-07-10 21:40:41 följande:
    För er som bor nära Ystad så ska allanbrallan stänga o har 50% på allt i butiken hörde jag ---
    oj {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-10 21:54:03 följande:
    Det är fint, absolut. Härligt blåturkosfärg. Nej leggingsen sitter sådär, min lilla avskyr alla resårer så hon sätter den under kulmagen, det ser tokroligt ut . Bäst på sitter Molos muddbyxor från i höstas och vi som bara har ett par *synd* Och deras velourbrallor från i höstas , dem vi hade har precis blivit för små. Tyvärr tyckte jag inte att babymuddisarna i 92 satt så bra på S så jag msåte ge upp bem, abnnars hade det blivit sådana i pippitrycket *fiiina*
    haha lilla busungen

hoppas att du hittar fina gamla muddisar på tradera
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14