Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-10 23:34:19 följande:
    Hmm konstigt...Ja vi ska inte ha nåt av det i vilket fall som helst.
    alltså pippitunikan funkar inte för att mudden i halsen är typ laxorange. inte alls samma som i leggingsen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-10 23:37:46 följande:
    Visst är det speciellt *sentimental* den där nära perioden, lilla armen som vevar, timmarna som bara går. Himmel vilken kort tid det är så magiskt.
    jaaa åh vad mysigt. de små ljuden som de gör och när de lägger sin lilla hand på bröstet när man ammar *mys*
    snigelina skrev 2009-07-10 23:39:35 följande:
    Jaaa, gooos.. Åh, jag MÅSTE ha en bebis till!
    åhh ja jag med
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 23:43:32 följande:
    ...och när de sen somnar med en mjölkdroppe i mungipan.. eller kikar upp och ler med hela ansiktet innan de hugger tag i bröstet igen..
    åhhh gud jag blir nästan tårögd! tänk vad mysigt man haft det {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 23:46:24 följande:
    Måste berätta om min fyraåring som blivit full i bus Hon har varit en väldigt lätt unge, men har börjat få humör under våren. Nu är det mer bus än humör. Igår klippte hon av en dm av sitt hår på ena sidan Hon gör slut på all tvål/schampo/duschtvål i ett nafs, hon busar i affärer (springer ut i skyltfönstret tex ) och har sig. Idag fick jag säga till henne på skarpen när vi var på Willys och då tittade hon på mig med stora ögon och sa "Men mamma, jag älskar ju dig. Jag älskar dig mamma, det vet du väl?"Gaaaah.
    haha den lilla godigen isabel är galet snäll just nu! hon hjälper mig med lillebror när han busar osv... 3års trotsen verkar vara över *tack och lov* men däremot har jag ju lillebror som hittar på en massa hyss
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-10 23:52:56 följande:
    Jag med...skulle haft lite till med på den där listan trots allt.....
    men så känner tom jag
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-11 00:00:44 följande:
    hahaha....med den listan du hade!!! Underbart!!!
    jaaa {#lang_emotions_dreamer} skulle kunna lägga till 5-6 plagg till
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-11 00:01:33 följande:
    Hmm, ja gubben ligger väl i snitt på en 200 timmar, fördelen med alla hans kvälls jobb är ju det fina OB-tillägget på 100% Jag läser vääldigt sällan ens ts i dessa trådar och svarar aldrig, min tid är viktigare än så Men visst blir man irriterad.....
    ja usch vad många timmar gubbarna jobbar ibland min gubbe har jobbat 86 timmar den senaste veckan
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-11 00:03:30 följande:
    Vad för något? Om du vill berätta vill säga. *nyfiken*
    klart jag kan säga

badgeströja med randiga armar
    prickig tunika med rosa kantabnd
    usa leggings
    pusselbabybyxor
    taxi babybyxor
    taxisuit
    randig suit

och nått till som jag inte minns
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-11 00:04:13 följande:
    Jag med.. bla svart vita sthärnor med lilla mudd.. kanske lite prickar... Nå ja..Man får la ha ngt o göra de kommande månaderna också Ohhh fusk! Då kan du ju spana in nya Odd Molly med

de svarta byxorna är snyyygga men jag ger mig inte på molos svarta...

precis måste ju få hålla koll på shopparna med

SmillaMilla skrev 2009-07-11 00:07:59 följande:
    Hej hej!Nyss hemmkommen från middag hos barnens farmor. Då berättade stolt sambons bror att de skall få sitt första barn! Så nu äntligen sakll barnen få kusiner. Sambon lovade dock bort alla saker, inklusive buggan, vilket jag inte var lika road utav. Men kul med en kusin!
    åhh myyyys!
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-11 00:15:22 följande:
    Hmm det är frågan om du inte skall ta en 2a då.. Beror på deina bröst o höfter haha Är de lite mer runda så ta 3. Annars två- ooo grandmas coat är suuperfin. Dock kan jag aldrig bestämma mig för färg så jag har inte köpt ngn än hahahah OJ!!! Det är tom mer än min gubbe juh! Vad jobbar han som ?
    han jobbar som målare... mycket jobb på hans fima nu. men han har kört stenhårt nu innan semestern... han går hemifrån halv 7 och är hemma halv 9 på kvällen men från och med söndag är det semester
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14