Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-16 21:51:54 följande:
    Gokväll Äntligen lugnt här. Gästerna har gått hem och barnen ligger i sängarna. Bara att börja om med samma sak imorgon då *pust* Vad händer här då? Smilla: Vad fina anorakarna var, synd bara att priset var så högt, hade gärna köpt nån sån jacka
    GRATTIS till ella!
    Har hon haft en bra dag?

Jo dyr, men den får sambon betala
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 21:51:58 följande:
    Såååå himla fina!! Men dyyyra
    hmmm ja dyr. Men men
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-17 08:06:33 följande:
    Jag e uppe   Jag som brukar tryna på till 10   *Bubblis har ställt om*
    God morgon!

Vilken chock att se dig här så tidigt.
  • SmillaMilla

Så roligt det här med barnens överfulla klädlådor.

På söndag far ju vi till göteborg o sedan till öland. Borta 1½ vecka. Denna gången har jag packat i tid för det är så mycket just nu. Så nu har jag tagit bort alla fina kläder. Ja det syns knappt i lådorna. Men nu kommer ju det fram sådana godbitar som de inte använt på evigheter. Och de är ju riktigt fina ju Borde kanske kolla längst ner i lådorna lite oftare.

Men oj vad barnen får med sig mycket kläder

• SmillaMilla

Hej tjejer!

Nu har jag varit på rockoff med sambon. Kollat på EMD och starpilots och ätit god mat. Skönt att komma bort från barnen lite

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 18:39:31 följande:
    Tack snälla Ja visst passar hon bra i dom katvigarna!! Det är nåt som bara e så fint med dom *älskar*
    Jooooo jag med. Håller på att packa här o det första som åkte ner var allt lila/vita katvigar.

Men jösses hur mycket kläder kan man ha med till tre barn under en 1½ veckas resa? Nu har jag packat deras kläder o det blev en stor hård resväska. visst är det ok
  • SmillaMilla
    Tasha78 skrev 2009-07-18 18:44:22 följande:
    e det bara jag som gillar ytterkläderna med alla dom färgerna
    Vilken menar du? Molos vinter? Den hallonröda ser läckare ut men skulle gärna vilja se dem irl. Sambon skall dock köpa vinteranoraken till Anton (i svart).
  • SmillaMilla
    Tasha78 skrev 2009-07-18 18:47:36 följande:
    nä den där  multifärgerna, jasså finns det hallonröd den måste jag se
    alltså på annacill finns den hallonröd jacka o halare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14