• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • lillronya

Hej i tråden!
    Vad händer här?
    MAssa fint i bt, som vanligt!
    Tyckte jag såg en bekant lurv där med.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-08-12 22:06:47 följande:
     hur lång är hon och vilen strl har hon i molos andra tröjor??
    Hon är nyligen fyllda 4 år, ca 1m och 19 kilo.
    Hon har ju space rosor knapp tröja i 110 som sitter toppenbra, hon har nog ingen vanlig långärmad Molo.
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-08-12 22:01:13 följande:
    Ja, nog får man motionera Vi har en gosse med oändligt med energi Vi har faktiskt inte den rosa, jag köpte den lila istället i våras. Men jag har nog stått där och klämt på den några gånger Jamen imorgon måste de väl behaga att komma nu har vi ju väntat så länge och om de var skickade igår borde de väl komma imorgon *hoppas* Vi kanske får ta en "dejt" på asko när de kommer
    Snart har ni väl två att jaga Jo den lila är också jättefin, och den turkosa med gröna kanter gillade jag ockå. Men det fick bli rosa.. Men man hinner ju nästan bli less på kläderna som hänger i garderoben och väntas på att användas. Synd! Ja det är fasen på tiden att det dyker upp imorgon! Perfekt för då börjar sambon jobba igen Ja du får slänga dig i bilen när och om Sofia ringer och köra hit i 190! Jag springer ju bara ner runt hörnet och dyker ner i kartongerna
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Martha

Har en vinterjacks fråga...... Polarn eller Molo?? Vilken är bäst eller vad rekomenderar ni??

• MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2009-08-12 22:07:25 följande:
    NU
    Då är det dags att tömma garderoben, får nog ta med mer pengar till Malmö då
  • isako
    Raihana skrev 2009-08-12 22:05:50 följande:
    Vassego! Nämen, hej gumms! Läget? Tänkte på dig idag när jag såg talibanen på Babuschka klänningen
    hahaha det stämmer ännu bättre idag då vi haft besök av Anils bästa kompis och hans mamma, nyimporterade fru o hans 2 barn! kvinnorna kompletta med ninjadräkter o allt
    Raihana skrev 2009-08-12 22:07:17 följande:
    Stackars dig, och henne! Förstår precis, här har Mini 4 kindtänder på g samtidigt.Sover ingenting efter kl. 01 typ...... Ska prova med lite alvedon inatt, hon tuggar ju sönder mig...
    Usch stackars!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-08-12 22:08:40 följande:
    Hon är nyligen fyllda 4 år, ca 1m och 19 kilo. Hon har ju space rosor knapp tröja i 110 som sitter toppenbra, hon har nog ingen vanlig långärmad Molo.
    {#lang_emotions_surprised} du tog ingen bild på henne med 86an på va??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-08-12 22:08:32 följande:
    Hej i tråden!Vad händer här?MAssa fint i bt, som vanligt!Tyckte jag såg en bekant lurv där med.
    Bara bra! Min stora tjej har gått och blivit lite småkär i din son...
    Så fort hon ser honom i Bt: Ååååh, mamma den där lilla söta Milio, kan inte jag få en sån säger hon
  • mortillsju
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 22:04:34 följande:
    Duktig du e!! jag har en delt ill som borde läggas ut men orkar vekligen inte....
    Usch ja, det är jobbigt. det enda trevliga med det är pengar på kontot...och att det blir rensat och fint hemma
  • MammatillO

va? hur lång är hon ?

nu blir jag rädd att 92 i babuschka bodyn blir för liten åt min kille *faaaasen*

Raihana skrev 2009-08-12 22:04:10 följande:
    Fick Mini´s Babuschka klänning i stl. 86 idag som skulle till växalådan.Men stora tjejen blev så ledsen, hon har gått och väntat på sina Babuschka kläder från Mysgrodan i evigheter säger hon, så hon fick prova Mini´s klänning.Och hon kunde ha den , liiiite kort i ärmarna, men en 92:a och den blir perfekt!!!!Inte visste jag hon kunde ha dom i 92!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14