Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Men åååh va svårt det är att packa, har lyckats begränsa mej lite men 11 linnen, 15 t-shirts och 10 långärmade är liiiite mkt för 1 vecka va?

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 12:07:20 följande:
    Jaha, där ser man. Smakråd please. Vad ska man köpa? www.luckylittleme.se/product.asp?product=2251... www.luckylittleme.se/product.asp?product=2251... www.luckylittleme.se/product.asp?product=2253... www.luckylittleme.se/product.asp?product=2254... www.luckylittleme.se/product.asp?product=2254... Är det snyggast med hela print även på ärmarna eller ska man ta med olikfärgade ärmar och med den sedvanliga knappen?
    Helt klart dom 3 första tröjorna, gillar dom med annat print på ärmarna bättre, tycker dom andra ser lite billiga ut, typ lindex stuk.
    Dukati tröjan är verkligen tok fin, fick hem den igår.
    LIAM
  • ängeln83
    JuliaochNelly skrev 2009-07-08 12:07:59 följande:
    Hoppas du  såg mitt svar en bit upp, hade jag varit er så hade jag kollat med dom vad som gjorde att dom först talade om så höga summor och se drog ner det.
    Vi ska absolut kolla upp detta mera, vi håller på att överklaga deras beslut just nu, så kan vi ju hoppas att det blir liiiite större summa iaf.

Tycker det är lite halv korkat när man ska hålla på att maila in bilder, ärret syns ju mkt mer irl än på kort.
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 12:13:44 följande:
    Ja, jag gillar inte muddarna på de andra så mycket Ska man ha däckbyxorna eller ducati helprintbyxorna till ducatitröjan tro?
    Hum...däckbyxorna tror jag nog, kan nog bli lite för mycket med helprintade byxorna.
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 12:17:06 följande:
    Ja, det var min tanke också. Då blir det dem. Är sugen på badgesbrallorna med men mönstart nertill och inte upptill är svårt att matcha. Hmm...cartoon då? Vad har man för byxor till den tröjan? Jeans kanske?
    Är också lite sugen på badges, men visst borde det finnas nån enfärgad överdel att matcha med?

Tror det är snyggast med jeans till cartoon, eller några enfärgade velorisar.
    Eller kanske byxorna med stars?
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:18:37 följande:
    snälla hjälp!! vad ska man köpa till isabel i lurvarna?? med eller utan luva??? de ska inte användas på dagis... ska jag köpa en med och en utan??? tycker med är finast men utan är mest praktiskt... men hon gillar med luva mest själv
    Då hade jag absolut köpt en utav varje Då har du ju dessutom en bra anledning till att köpa 2 st, en som ska vara praktisk och en som ska vara fin
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:22:44 följande:
    två tänker jag köpa i vilket fall som asg ja en av varje... hmm vilken med och vilken utan luva då. svårt detta ska ha en lila och en hallonröd...
    Såklart
    Köp den färg som du tycker är finast i den lurven du tror kommer användas mest

Vilka färger är det nu som kommer? *noll koll*
    Liam får nog bara 1, han har ju redan 3 st
    O sen blir det absolut en overall och en jacka till pyret, men det köper jag när h*n kikat ut så jag vet vilken färg som passar bäst
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 12:26:31 följande:
    Blir nog jeans. Stars vågar jag knappt köpa, tror de blir dassiga tyvärr. Är annars sugen på de svarta med vita stars och lila bredd mudd
    Naeh, det blir nog inga stars för vår del eftersom alla är så mörka, lite tråkigt med hela kollektionen iof, känns som det är många print som kommer bli dassiga.

Ah, dom är super fina
    Jag vill ha lila stars med rosa muddar, sååå fina.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:28:21 följande:
    till kill har jag hört att det kommer en typ ljus limegrön en blå och en grå med typ gul/limegröna kantband
    Då får det nog bli en lime eller grå, han har ju blå och turkos ifrån förra hösten och turkos ifrån denna. Kul med nån annan färg.
    LIAM
  • ängeln83

Tillbaks igen...nu sover Liam, lite sent men det får bli en kort tupplur idag.

Tänkte fortsätta med packningen men huj så tråkigt det är.

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14