Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-09 13:59:10 följande:
    matador
    Fast slut i 92
    LIAM
  • ängeln83
    molnen skrev 2009-07-09 14:02:09 följande:
    Vet att jag frågat förut med nu har jag glömt och är sugen på att tapetsera om - Vem tillverkar den underbara tapeten med stjärnar ,finns den att se på nätet?????
    Menar du den här?
    IMG_1173.JPG
    Isf är den från Midbec, men jag tror inte den tillverkas längre.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-09 14:08:48 följande:
    mm jag vet.. men de kommer säkert in nån annanstans. det gäller att vara på hugget när det nya kommer in. jag har beställt ett par sånna till bia
    Det gör dom nog
    Kanske man skulle lägga speciel beställning ändå, fast listan känns alltför kort för det.
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll

Har just badat halva familjen, hunden var smidigast denna gång, Liam baaaara krånglar och gör allt som han inte ska.

O äntligen har jag packat klart Liams kläder, blev så glad när jag fick i allt i en resväska, ända tills jag kom på att jag glömt bort att packa ner shorts, byxor, jamasar och regnkläder

LIAM
  • ängeln83

Meh, är det verkligen bara jag som INTE gillar Buggan?

LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 22:04:30 följande:
    Men har du haft en? Jag avskydde den innan jag hade provat den. Sedan var jag fast.
    Det står en i hallen o skräpar just nu Har haft den i 1½ år och är ännu inte fast
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-09 22:04:47 följande:
    Jaaa det är det Nä det är nog fler. Men vad är det du inte gillar?
    Ha ha, jaaaa, känner mej ganska så ensam om det, fast gubben min gillar den inte heller. Den är kanon typ i shopping centra o så, men jag tycker det är en mardröm att gå långpromenader med den, dålig stötdämpning, ranglig och allmänt jobbig att köra.
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 22:06:20 följande:
    ha ha ha ha just det. Kanske dags o sälja den då
    Jaaa, det är därför den står i hallen, innan dess låg den i bilen sen några månader tillbaka
    Tänkte sälja den men nu upptäckte jag att handtaget glider *suck*
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:07:11 följande:
    Ja jag ääääälskar doften av sköljmedel i heeeela huset  
    Ååååh, samma här, jag är verkligen en sköljmedel missbrukare. Liams farmor klagar ALLTID på att han stinker
    LIAM
  • ängeln83

På tal om vagnar så ska vi åka och klämma på nya Scootern imorgon, hoppas kunna övertyga sambon om en i lime eller sunset, han tyckte minsann att den svarta var finast *tråkmjåååns*

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14