• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 18:54:32 följande:
    Mina svarta med lila muddar från hösten är använda och tvättade en gång, just knä och rumpa där Bubblan sliter som mest på sina kläder är lite luddiga, annars så verkar de hålla kanoners i färgen tycker jag..
    Låter bra..
    nikki2006 skrev 2009-07-16 18:53:42 följande:
    Vill du ha dem så köp. Bara du är lite beredd på att färgen bleks. Ja jag hade också space pch den grå. Det är därför jag inte längre köper deras mörka tryck. Förrutom rymden med rosen för den kunde jag bara inte motstå hi hi
    ja rosen vill jag ha i body till brallorna
    Fyra Mirakel: J97-J00-G07-L08
  • maugu
    Incommunicado skrev 2009-07-17 15:35:05 följande:
    Jag hade lagt beställning på höstmolosar och Mcke på BoR sa att det verkar som om allt jag ville ha fanns! det här har jag beställt:svart/vitt mönstrad byxa+body med blå kantband:
    Hej!

Sitter och inväntar maken och sonen..såg ditt mail,svar kommer senare
    Jag måste erkänna att jag är helt lost på vad som komma eller inte..väntar tills det finns i shopparna...Har lite paket på väg hem,från Annacill fågelbyxorna med längre mudd+svarta med cerise mudd..
  • maugu
    Morty skrev 2009-07-21 10:34:47 följande:
    Lillronya: Har du sett här att jackan kommer in i störrestorlekar. Vet ju att du antagligen kommer beställa från Cillen men bara som lite info. www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=6...
    Vill ha till mig själv Är den vindtät?

LillRonya-så fiiinnna barn i BT.
    Nikki-sötnosar,och vad Jessie blivit stoor och såå sööt!!
  • maugu
    Tjollabolla skrev 2009-07-21 11:21:47 följande:
    WOW vad snygg!!! Är det en vinterjacka?? Shiit så dyr...
    Kramar om-vilket snöpligt slut på semestern-det är sådant som INTE händer..fy vad trist!!
  • maugu
    solouniko skrev 2009-07-22 10:59:27 följande:
    Jahaja, här var det råååsa freak visst  Det är så svårt, jag är veligast i stan verkligen! Fast jag har ju tills lönen kommer på mig att bestämma mig ändå. Måste rådgöra lite med karln i huset också..
    hoppar in en kortis-rååsssaa..Jag skulle oxå vilja ha men då vi fortfarande använder Buggan till Gustaf oxå ibland så skulle maken förmodligen få helspunk Men,åh vad fin  den såg ut...
  • maugu
    solouniko skrev 2009-07-22 11:50:47 följande:
    Ja precis, det var det jag anade. Men ska det smaka så ska det kosta, haha eller hur man nu säger
    Sötnos i BT och älgarna är favoriter..har flera i växa-lådan
  • maugu
    solouniko skrev 2009-07-22 12:13:59 följande:
    Tack! Ja, jättefina! Har en älgtröja i storlek 80 som ligger och väntar, haha känns ju en bit bort just nu när hon har 62
    Ja,Livia hoppade nästan över 68  och 74. Hon drar nu 80 är 8 månader och en dag
    Hennes storebror hade 80 tills han var ca 1,5 år..
  • maugu
    Morty skrev 2009-07-22 12:21:47 följande:
    maugu: Söta dalmatin barn! Så härlig färg på de där muddisarna. eftersom jag har ett sånt fruktansvärt dåligt minne så spammar jag tråden med maaasa inlägg. Sorry Nu e det dax för lunch!
    tack..ja,de randiga med långa muddar (plus fågelbyxorna med långa muddar är superhärliga)..Njut av  lunchen
  • maugu
    Smultronhjärta skrev 2009-07-22 15:30:38 följande:
    Ja jag hoppas att Stormis hakar på iaf- vi måste ju nyttja vårt barnibyen kort Bilar,platser och sådant har jag inte ens börjat fundera på ännu,men jag gissar att intresse finns??Ja tiden rusar och snart ska liten loppa ut*hemska tanke* Gaalet att jag innan dess ska ha flyttat,målat och donat om en hel lägenhet,opponerat på uppsats och börjat ny kurs,helst målat 3 skåp också
    Jisses-var rädd om dig!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14