• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Milliz skrev 2009-08-16 21:57:30 följande:
    Tack för tipset! Vad kostade byxorna?
    Drygt 200, tror jag. 230 kanske? Jag handlade flera saker så jag minns inte exakt.
  • JsN

Fantastiska Skatt skrev 2009-08-20 20:09:22 följande:

ASG!! Eller hur *inte SÅ genomtänkt*   Nu behöver jag hjälp ... Oliwer behöver höstkläder, hösten kommer ju snart hit till oss och han har inga  Jackor har han på ingång men behöver typ Skalbyxor och kanske någon vettig smidig skaljacka eller så till dagis. VAD ska han ha om man inte väljer polarns?
    Nanook!
  • JsN

Storlek på lurvar. Någon som har overallen i 86 och kan mäta hur lång överdelen är?

JAg har beställt i 92 till pytte, men den är restad och jag fnular på om det inte räcker med 86.

• JsN
    Milliz skrev 2009-08-21 14:09:28 följande:
    Från axel-gren är den ca 45-46cm.
    Tack! Då får jag nog vänta på 92:an, annars blir detnog för lite växtmån.
  • JsN

Rååsa smurfen, hur orange är muddarna på byxorna du köpte?

• JsN

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-21 20:54:28 följande:

vilka byxor menar du ?
    Molosarna i bildtråden,med pins/badges/vAD de nu heter. JAg tycker de är så himla fina, men är "orolig" att de är lite rosaaktiga i mudden.
  • JsN

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-21 21:05:13 följande:

de är inte oranga  mer cerisa
    Då förstår jag att du inte förstod vilka jag menade, men de ser orange ut på bild. *besviken*
  • JsN
    Babybalo skrev 2009-08-22 23:11:41 följande:
    Bara jag som faktiskt tycker att Gösta ÄR underbart!?
    Nä, jag gillar det också! Men lyckades aldrig sälja in det hos maken.
  • JsN
    Emmsan skrev 2009-08-26 14:12:04 följande:
    gaaah men imorgon hinner jag inte kolla lådan åker ju då :(
    Jag tror inte alla overaller som finns till försäljning finns inne. *väntar fortfarande på min sedan flera veckor* Har haft kontakt en vända, då skickade hon det andra jag beställt, men nu har jag inte fått något svar på mina ytterligare förfrågningar.
  • JsN

Dessutom tjurar jag lite över att jag efter tvätt upptäckte att jag fått tröjan en storlek mindre än jag beställt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14