• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Emmsan skrev 2009-08-26 16:06:55 följande:
    matador ringde den lila fleeceoverallen i 92 kom aldrig från molo så den är sluuuuuuut
    Och jag har inte hört något mer om den olivgröna. *orolig*
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 21:11:13 följande:
    Ingen som hade något tips på något jag kan dricka/äta?? OT jag vet men försöker med den där jäkla ersättningen men den är ju så BLÄÄÄÄÄÄ!!
    All form av sportdryck är egentligen bara smaksatt vätskeersättning.
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 21:18:27 följande:
    sportdryck? Men det ska man väl inte dricka som gravid??
    Jag har inte druckit någon på hundra år, så jag har ingen aning. Men varför skulle man inte få dricka söt dricka med salt i?
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 21:25:44 följande:
    nä jag tänker nog på sån energidryck när jag hör sportdryck...typ redbull o liknande o sånt ska man ju inte dricka som gravid. Men finns säker andra sportdrycker också som du pratar om, är inte så insatt i sånt...
    Ah, men det är ju något annat! JAg menar typ Gatorade eller pripps energy. Eller också blandar du apoteksvätskeersättningen med saft/juice istället för vatten.
  • JsN

JAg handlar alltid med mitt kreditkort, då ligger jag inte ute med pengarna om det skulle strula.

• JsN

Hej! Nu undrar tjuvläsaren hur NS mössor är i storlek?

• JsN
    Incommunicado skrev 2009-09-14 20:09:05 följande:
    höstens lite stickade är enorma, ta en stlk mindre. I övrigt normala.
    Och vad innebär det? *känner mig dum* stl M motsvarar ungefär vilken ålder?
  • JsN
    Louise84 skrev 2009-09-14 20:05:34 följande:
    lite ot. men någon som vet hur boob är i storlek?
    Normala skulle jag säga.
  • JsN
    Incommunicado skrev 2009-09-14 20:18:29 följande:
    i normala fall 2-3 år. S är ca 1 år. Jag fick ta S nu till sonen i stickad höstmössa, maken & jag kunde ha M...
    TACK!!!
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 15:51:50 följande:
    Klart jag ska dit Det kommer gå en bil härifrån men hur,när och med vilka vet jag inte riktigt ännu
    *fnular* (Är alltid ledig fredagar så jag vet inte hur jag ska lösa barnpassningen)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14