Vi som shoppar danska barnkläder del 14
GAnska många är "immuna" mot Caliciviruset och då smittar man inte heller.
Oavsett så hade jag gått på föräldramöte (liksom) så länge jag inte kände mig det minsta dålig. Man kan inte isolera sig förebyggande, däremot så ska man hålla på två dagar efter sista symptom eftersom man då vet att man smittar.
(liksom till jobbet) ska det stå!
Liljan, tål du ipren? Det verkar som att deras gel är OK vid enstaka tillfälle.
Liljan, det är inte riktigt samma sak att man inte får ta något som gravid som att det inte rekommenderas till gravida. Det får bara rekommenderaxs till gravida om det är gjort tester vilket man i princip aldrig gör.
Och jag fortsatte ända till 27, numera firar jag bara födelsedag!
JAg tror det gäller att komma ihåg när man pratar förskola att alla barn och vuxna är unika.
JAg tex får krupp i sandlådan, jag fixar lekplatsen i korta stunder, men jag verkligen avskyr det. Däremot är jag fantastiskt duktig på att inte dra mig för att ta med pytte i alla möjliga och omöjliga sammanhang, oftast funkar det, ibland får man anpassa och ibland får man planera om helt och hållet, men jag utgår ifrån att allt funkar tills motsatsen är bevisad.
Därför är det helt fantastiskt att pytte får tillbringa dagarna i en barnanpassad miljö, med barnanpassade aktiviteter. Jag tror att hen får det bästa av båda världarna och skulle aldrig drömma om att ta hem honom om det blir mig förunnat att få ett barn till.
Men då utgår jag ju ifrån mitt barn som är otroligt socialt och har outömlig energi.(Eller vad säger du Stormis?)