LJ2 skrev 2009-07-28 17:39:16 följande:
va så jag tänkte med.. tror det räcker med den rosa fondväggen.. hennes rum är lixom bara.. ca 3,70 * 2,10.. ena långsidan jag ska ha fond på, den man ser när man öppnar dörren tänkte jag.. o ena kortsidan ska jag ha tavleramar, så jag får undan hennes bokhylla med saker i, typ dopram o fotoalbum o sånt.. mer lekyta med.. sen lite tavlor bara.. fast inget alls på fonden.. hmm.. ramar i färgerna som e i vingarna e bra.. jodå.. klarar nog av o fixa likadana fjärilar tror jag.. ( har målat lite poslådor o nyckelskåp o tavlor i några år med disneymotiv på ju )wow.. djungelrum.. häftigt jag har ju ett pojkrum med som ska göras i ordning snart.. drar mig för det bara.. har väv på väggarna där, så sånt jobb!! funderar på att bara måla det nu, o va lat... o ist måla fondvägg åt han.. slippa stöket med o ta ner all väv o få väggen ok igen.. o ta det nästa gång, när han blir äldre, o man inte har små barn som kräver mamma o pappa på samma sätt =))
Vår grabb har ungefär samma storlek på sitt rum men det går att få till det med lite finurlighet

Det låter perfekt så som du har tänkt dej och jag tror det kommer bli ett härligt rum, romatiskt:)