• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-08 08:51:08 följande:
    Men du, kika gärna förbi om du är här, skulle vara trevligt.
    japp är på möhippa den 18e o har förmodligen huvudvärk den 19e men lite resår orkar vi väl sätta
  • Emmsan
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:50:02 följande:
    mys har svarta med stars i 92.. ett par som någon ångra sig på.. Jag ska ha 86. 92 blir lite stort.. Ett tag funderade jag 92... men..
    ahhh :) nja melker har för mycket i 86 hela garderoben full så jag får ta i lite i storlekarna nu hahaha
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-07-08 08:55:34 följande:
    Du slipper sy Men lite kaffe kan jag nog ordna, det kanske behövs. Är det möhippa här i stan? Vad ska ni hitta på?
    nej vi ska va i växjö o dansa salsa spela in en skiva o va på badhuset    så ja kaffe behövs kanske dagen efter  men självklart hjälperjag dej med ett resår om du vill behöver ju inte äns sy ;)
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 09:02:18 följande:
    Åhh vartr var det nu ni skulle åka? Vi åker till Kolmården på söndag Sen vidare till Öland.
    åhh vi ska oxå till kolmården du måååste berätta hur det va sen
  • Emmsan

hörrni jag vill VERKLIGEN ha molos velour dressar{#lang_emotions_undecided} men priset till 3 killar då snålar jag ju :(

• Emmsan
    {#lang_emotions_surprised} klaaaaart man ska ha husvagn{#lang_emotions_wink}
    ängeln83 skrev 2009-07-08 09:05:45 följande:
    Vi åker till Falkenberg (skrea camping) på lördag, ska bli helt underbart. Kul med Kolmården, dit ska vi också åka i sommar, men det får nog bli en dagsutflykt. O du, vet du vad vi var och tittade på igår? EN HUSVAGN!!!!!!!!!
  • Emmsan
    snigelina skrev 2009-07-08 09:07:33 följande:
    Åh, jag tycker inte de är så speciella faktiskt *s*
    hm joooo eller nja inte sååå kanske men fina va det .. men nä det är ju som en hel vinteroverall för det priset :)
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2009-07-08 09:07:48 följande:
    Ja men eller hur?! Jag har tjatat på gubben i flera år, o nu tror jag äntligen han börjar ge med sej, igår satt han i den och sa att jaaaa, det här var ju riktigt mysigt
    hahah braaaa bara på honom
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-07-08 09:13:51 följande:
    Åh, skulle med vilja ha husvagn, frågan är bara vem som skulle köra den Framåt går väl an, men tror varken jag eller sambon skulle vilja backa med den. och att ha husvagn till vår familj kanske inte är det ultimata, ett av barnen skulle nog balla ur ganska fort på en camping tyvärr
    o puh jag e såååå glad att jag inte FÅR köra vår ;) maken har körkortet så han får backa o grejjeasjälv hahah
  • Emmsan

var det ngn som visste vilka färger det kom på overaller i år?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14