• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-08 09:20:06 följande:
    Ja, antagligen skulle man väl behöva så stor husvagn så det skulle krävas mer än bara b-körkort och då får ändå ingen av oss köra, kan sluta fundera på det alltså
    ni kan låna vår ;) den står på öland hela sommaren bara o åka dit ju ;)
  • Emmsan
    Ullis 10 skrev 2009-07-08 09:55:46 följande:
    Hej, såg att nån pratade om kålm, kanon - men man går myycket! Delfinshowen e toppen! Inga nya butiker som fått in lite Molos??
    hmm finns det sån där kärra o låna? har en 4 åring med vääääldigt trötta ben
  • Emmsan
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 10:14:05 följande:
    åh är den ledig? Vi har inte kunnat boka nåågon sommaraktivitet överhuvudtaget, då vi inte vetat hur många barn vi har med oss. Så en tripp till Öland skulle sitta fint
    mm den är ju det till o från vi har sååå mycket o göra i sommar  med bröllop o annat så vi hinner bara va där ibland först tänkte vi lägga ut en annons o hyra ut den men man vågar ju inte det när man inte känner dem som kommer
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2009-07-08 10:22:36 följande:
    Det är LINDEX lila tröja
    heeeeeej  looova mej att du inte klipper din unge på läääänge ;) älskar hans hååår
  • Emmsan
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:15:16 följande:
    Alltså min M på 3½ år älskar jeans. Han vill alltid ha det. Så märkligt men han ser alltid supervälklädd ut! S gillar dem med, i alla fall om de är stora med häng
    på tal om jeans borde inte NS komma med höstkollektion snart ;) helt OT sorry
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-07-08 15:20:25 följande:
    längtar efter dem! Min son har massor med NS, han älskar dem. Har lagt in lite bilder i BT.
    vilken stl har han i nya molo???:)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 15:30:53 följande:
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens! De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    näää fy farao va taskigt
  • Emmsan

mååårning tjolla sluta " mesa" dej ... bästa tävlingen som fanns när man va liten ju vem som vågade ta på kostängslet först ;) nej men allvarligt det är inte farligt lååååva{#lang_emotions_wink}

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:02:06 följande:
    Flicka, hade det visat motsatsen hade jag blivit mycket skeptisk o inte trott ett skit på det men nu är jag ännu mer säker på att det är en liten tös till där inne
    hahaha näää det är ju en KILLE har jag ju redan bestämt ;)
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 09:38:23 följande:
    Ja. jag e så fjantig bara... Sitter här och bölar Men det kommer bli bra!! Ida kommer nog tycka de är jätteskoj med massa små kompisar
    ja det är såå hemskt men jag slutade böla efter en vecka ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14