Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

katarina118 skrev 2009-07-08 10:44:48 följande:
    dum fråga men vad är llm?
    Lucky little me
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Jag funderar på om jag kanske vill ha den svarta tunikan med stars till Ella, den med turkkosa kantband, inte tröjan utan den i lite längre modell, men vad har man nertill till den?

• Busbellan
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:21:35 följande:
    Hur ser den ut? Har du nån länk?
    hmm, tror inte man får lägga in bilden här i tråden va? Den finns ju inte i nån shop än
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:23:56 följande:
    Min lista är också färdig nu, blev lite pussel till Maia, hon blev ju alldeles tokig när hon såg dom Hon är ju tokig i pussel.Sen blev det lite badges o lite annat också, men  listan är verkligen MYCKET kortare än vårens...otroligt besviken på höstens kollektion egentligen...saknar djurprint Åhh vad jag vill ha bergsgorillor, delfiner, koalor i eucalyptusträd, savanndjur m.m m.mNågon som kommer igår vilka färger som kommer på lurvar??
    min lista blev också otroligt kort, har en lista på 5 plagg. Sen har jag visserligen redan shoppat några plagg
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:24:16 följande:
    nej det får du inte
    nej, jag trodde inte det heller, men har du nåt tips på vad man har till den?
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:27:52 följande:
    Turkosa leggings...från Me&I eller ett annat märke som jag inte får nämna
    Tack för tipset
  • Busbellan
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:31:40 följande:
    Annars skulle jag (utan att ha sett exakt hur den ser ut) valt stjärnor i annan färg, byxor eller leggings. Om det är en tröja kanske en kjol emellan, eventellt då med strumbyxor nedtill.
    Ja, kanske det, frågan är bara vilka stjärnor som funkar, ett par i turkost med stjärnor hade varit perfekt önsketänkande
  • Busbellan
    Åh, ibland gör ju ungarna en gaaaalen, August hällde precis ut ett helt makaronpaket på golvet
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-07-08 12:54:25 följande:
    Du får se det positivt, det kunde varit filmjölk
    ja, det är sant
  • Busbellan

Vad har ni andra på er beställnignslista från Molo?
    Nu hoppas man ju bara att allt går att få tag på, man vet ju inte vilket som gått i produktion

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14