-
Då ska jag surfa dit.snigelina skrev 2009-07-12 11:02:56 följande:Jag har köpt hos mysungar och då betalar man först när kläderna är färdigsydda *rekommenderas*
-
Åhhh så kul det hade varit att låta henne sy upp några byxor och kjolar! Jag kan ju sy själv men inköpen av tygerna blir så dyrt att det knappt är nån ide (måste beställas på nätet med avgifter och grejs). Vad tar hon för sina plagg, vet du det?snigelina skrev 2009-07-12 11:05:14 följande:www.mysungar.se
-
Jag har hittat Rafsen och vet att de är bra av andra men det är inte riktigt min stil. Lite för retro för mig (men fint ändå såklart).jojoa75 skrev 2009-07-12 11:16:02 följande:ja just det, där har jag ju oxå beställt. Där var det hur bra som helst ja.
-
Det ska jag göra!snigelina skrev 2009-07-12 11:23:44 följande:Åh, jag minns inte. Det beror lite på material och modell också. Men maila du och fråga så får du bra svar
-
Om du är lite inne på höst och om I passar i knapptunikan så skulle jag köra på den.Buttelina skrev 2009-07-12 13:36:36 följande:vad säger ni tjejer: ska jag köpa dalmatiner klänning eller knapptröjan med lång ärm till isabel?? eller ska jag kanske köpa småfolk katt tshirt och bil linne?
-
Söta bägge minsann. Jag har ju inte sett dem live men härliga ser de ut på bild!!Buttelina skrev 2009-07-12 13:46:23 följande:jag knep visst en på rackamaja igår
-
Ja då borde jag kanske leta rätt på en dalmatinerknapptunika då. S skulle säkert älska den!!Buttelina skrev 2009-07-12 13:56:30 följande:jaa superbillig avbokar jag den så kan ju du köpa den strl 92 dock
-
Orkar ni ge mig ett smakråpd innan min dörsta semestervecka kickar igång och jag är datorfri i en vecka? *appropå Molos höst*
-
Stavar ju som en kratta.
-
Jag har ju tänkt mig ett tokrolig höst klädmässigt till min superarga och kräsna dotter på snart tre. Hon gillar allt tokigt och grällt. Här är några plagg jag tänkt kunde funka lite huller om buller, vad tror ni?
Överdelar:
www.luckylittleme.se/picview.asp
Leggings:
Byxor som jag tänkte sy om lite så de inte är så vida nedtill:
Utöver detta har vi en svart klänning med vita stjärnor, lapptäckesleggnings, lila stjärntunikan.
Sen behövs ju lite kjolar att bryta av med och velourbyxor såklart....