• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Damien och Adrian
    Tasha78 skrev 2009-07-10 15:15:38 följande:
    tror du det kan vara sådant falskt som sprids på ebay ibland där dom sedan kapar kontot
    vet inte men jag funderar på det eftersom inte alla fick. Jag är alltid skeptisk till massutskick. De borde skriva något på sin hemsida dessutom?
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Busbellan

Hej kikar in en snabbis.
    Tänkte bara höra om nån hört nåt från mysgrodan ang. molokläderna ni bokade genom henne?
    Man är ju nyfiken på om det man ville ha gått till produktion

Mamma till Nora, August och Ella
  • gosmamman

Goddagens i tråden, hur var det härdå?

Hos oss är det sådär, bebben arm är dålig igen. Den har gått ur led förut och vi todde den gjort det igen igår när vi var i busborgen men läkaren tyckte det känndes som den var rätt och vi fick röntga för att se om det var nån spricka men icke. Men lik förbenat har hon inte anv armen sen igår kl 17, detta är nog tredje gången.

Massa fint ni shoppar, jag gillar de lila stjärnorna.

Nån som vet vart man kan köpa molo luv klänningen i rockabilly stil med stjärnor i luvan?

Har för mig jag läst att vårens vita stjärnor på svart botten var av dålig kvalite, stämmer det?

• Duntoffla

Äh, nu åkte jag dit på lite Plastisock på Baboonbarn i alla fall.
    Det blev trots allt billigare att köpa plus frakt plus fakturaavgift än att handla på andra webshoppar där de har dyrare reapris.

• Duntoffla
    gosmamman skrev 2009-07-10 15:30:46 följande:
    Goddagens i tråden, hur var det härdå? Hos oss är det sådär, bebben arm är dålig igen. Den har gått ur led förut och vi todde den gjort det igen igår när vi var i busborgen men läkaren tyckte det känndes som den var rätt och vi fick röntga för att se om det var nån spricka men icke. Men lik förbenat har hon inte anv armen sen igår kl 17, detta är nog tredje gången. Massa fint ni shoppar, jag gillar de lila stjärnorna. Nån som vet vart man kan köpa molo luv klänningen i rockabilly stil med stjärnor i luvan? Har för mig jag läst att vårens vita stjärnor på svart botten var av dålig kvalite, stämmer det?
    Hej tjejen. Trist med lillans arm. Hon verkar ha lätt för att få den ur led

Visst är de lila fina? jag kommer shoppa ett linne men tror att det tyvärr kommer bli dassigt så som jag hört att det svarta med vita blev.
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-07-10 15:21:08 följande:
    Hej kikar in en snabbis. Tänkte bara höra om nån hört nåt från mysgrodan ang. molokläderna ni bokade genom henne? Man är ju nyfiken på om det man ville ha gått till produktion
    Jag har inte hört något än.

Nu kanske jag ska sluta spamma tråden
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-10 15:35:40 följande:
    Äh, nu åkte jag dit på lite Plastisock på Baboonbarn i alla fall. Det blev trots allt billigare att köpa plus frakt plus fakturaavgift än att handla på andra webshoppar där de har dyrare reapris.
    vad beställde du??? jag beställde gula shorts röd cirkuströja och turkosa velourhooden
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer här kommer man in till massa nya skumma ikoner *ser förvirrad ut*
    allt bra här inne?

Nu bloggar jag här igen :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14