• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-10 18:49:09 följande:
    Alla 3 eller bara de 2 äldsta? Visst är det tomt! Men de har säkert super mysigt med dina föräldrar.
    De 2 äldsta "bara". Dom kommer utan tvekan stortrivas, deras andra hem är hos mina föräldrar.
    Men jag.......
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-10 18:51:46 följande:
    Vad mysigt du och gubben kan ha det då
    Ja, synd att han jobbar ikväll och imorrn.....men jag och Mini kan ju roa oss.
  • Morty
    ängeln83 skrev 2009-07-10 18:51:06 följande:
    Usch o fy...men mardrömmen är ju att dom blir magsjuka lagom till semestern, lite feber brukar ju bara göra att dom sover mest, o det är ju inte så farligt.
    hahaha...nu kan jag skratta men hon blev urkass i magen. Aldrig varit så dålig. Ingen ork eller aptit bara sov. Vi fick gå till ett apotek och försöka förklara och fick något att ge henne och det blev bättre iaf. Hon tappade i vikt den veckan. Vi var nere på skidsemester men jag skulle inte åka ändå för jag var gravid med Mattis. Så vi tillbringade mesta tiden på hotellrummet och tittade på Byggare Bob eller körde en runda i byn med vagnen.
    Plutten & Pluttan
  • jompa
    Morty skrev 2009-07-10 18:50:11 följande:
    Åh vad skönt! Jag har några veckor kvar....men försöker intala mig själv, den som spar hon har. Men jag lääängtar massor nu!
    Ja superskönt, fyra veckors ledighet.

Hoppas att vädret nu vänder och solen skiner varje dag {#lang_emotions_cool}
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-10 18:52:05 följande:
    De 2 äldsta "bara". Dom kommer utan tvekan stortrivas, deras andra hem är hos mina föräldrar. Men jag.......
    Ja, jag vet. Men passa på och mys supermycket med mini. Hoppas tiden går fort tills på söndag!
    Plutten & Pluttan
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-10 18:55:27 följande:
    Ja, jag vet. Men passa på och mys supermycket med mini. Hoppas tiden går fort tills på söndag!
    Ska försöka....   Nästan så man vill tröst hoppa ngt.
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-10 19:02:16 följande:
    Ska försöka....   Nästan så man vill tröst hoppa ngt.
    Något speciellt du suktar efter???
    Plutten & Pluttan
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-07-10 18:17:16 följande:
    Hej hopp i tråden!Kul att man kan klicka och se vem som skirver mest här Tur att mna inte kan se hur mycket vi hoppar för
    fast om du lägger in all shopping i bt så finns det risk att nån gör en sammanställning
  • Helle

Hej hopp!

Nu har det blivit lite shopping. Softshell och blåa Katvig velourbyxor från Mysgrodan. Katvig gummistövlar, regnbågsbyxor och dukati-tröja från Bus & Rackartyg.

Sen idag var jag i en närliggande stad och besökte en för mig ny butik (den har funnits innan). Där hittade jag orange-röda muddbyxor till Gustav. Sååå glad Lite stora, men kommer fungera bra i höst. Och hon hade massor av Molosar kvar från våren, som jag tidigare letat efter och även gammal Molo och Katvig från tidigare säsonger.

T o m Kaninsuitar som så många här letat efter tidigare. Blev förvånad, men ska definitivt åka dit igen

Nån annan som shoppar nåt kul?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14