• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2009-07-10 15:39:46 följande:
    Hej tjejen. Trist med lillans arm. Hon verkar ha lätt för att få den ur led Visst är de lila fina? jag kommer shoppa ett linne men tror att det tyvärr kommer bli dassigt så som jag hört att det svarta med vita blev.
    Jag hade samma tanke om den lila, jag är sugen på klänning men det är ju trist om den blir dassig.

Då minndes jag alltså rätt om de svartvita {#lang_emotions_frown}
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-07-10 18:23:30 följande:
    det kommer till nästa uppdatering

Hej hopp allihopa! Älskar grönt så jag håller alla föregående med ärtgrön låter härligt! Köpte ju en orange till Moa på salgen. Hade velat ha en till Mattis egentligen men ingen i hans storlek tyvärr.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-10 18:28:57 följande:
    Ja, hoppas att den är som denna. Fast bilden är mörk här, den är sååå fin IRL
    Vilken fin lurv! Ja tröjan oxå för den delen....
    Plutten & Pluttan
  • saturnina

Om ni pratar lurv, så tyckte jag korallfärgad lät kul. Och denna gång ska jag köpa direkt så jag får en.

• ängeln83

Godkväll girls.

Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer.
    O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.

LIAM
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 18:42:45 följande:
    Godkväll girls. Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer. O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.
    Men lillgubben Kanske därför han somnade i vagnen också...

Pust, måste man ha med sig så mycket? Vi som ska ta tåget till Falkenberg när vi åker..
  • Raihana
    Godkväll girls.Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer. O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.
    Hur många väskor blir det till killen?
  • ängeln83
    snigelina skrev 2009-07-10 18:44:04 följande:
    Men lillgubben Kanske därför han somnade i vagnen också... Pust, måste man ha med sig så mycket? Vi som ska ta tåget till Falkenberg när vi åker..
    Jaa, fast då var han nog bara trött, har strulat lite med sömnen på nätterna, det var nu på eftermiddagen som han började bli hängig, inte likt honom att sitta still lixom.

Ha ha, njaaa, måste o måste, men har man möjlighet att ta med mycket så blir det gärna så
    LIAM
  • ängeln83
    Raihana skrev 2009-07-10 18:44:44 följande:
    Hur många väskor blir det till killen?
    Det blev bara 1...stooooor, o så fick han stjäla lite plats i min o gubbens också
    LIAM
  • Morty
    Godkväll girls. Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer. O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.
    Usch då det var väl typiskt att han ska bli dålig. Åker ni imorgon? Hoppas han blir bättre tills imorgon.

Usch kommer ihåg när Moa var 2 år och vi åkte till Italen. På båten över till Tyskland får on 40 graders feber. Vad gör man lixom. Vi hade med oss suppar men nere i bilen och man fick absolut inte gå ner!! Hon sov heeeeela vägen till Italien.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14