Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-10-02 12:18:12 följande:
    Vad fin Maia var i BT!! Och vad mycket snyggare jackan blev när man vek upp mudden, det tänkte jag inte ens på
    Tror det är meningen att man ska kunna göra så väl? Satt iaf som en smäck då
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-02 12:22:50 följande:
    Aha, men på bilden såg dom iaf jätte bra ut Hon lär ju kunna ha dom länge iaf. Tror inte heller den kommer bli använd, och känner man så från början så är det ju lika bra att sälja den vidare medans det är rätt säsong. Uff...sådär, känns som magen ska trilla av närsom typ. Det är ok så länge jag sitter/ligger men så fort jag går så är det skit jobbigt. Så all promenad som är längre än 50 meter är bara att glömma just nu O vi som skulle till Ullared nästa vecka, får väl se om gubben vill köra mej i rullstol
    Nja men det kanske blir som för smultron, Gekås sätter fart på förlossningen

Ja Maia kommer helt klart kunna ha byxorna även nästa år. jackan också om inte hennes armar växer så mycket, för där var den precis {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-10-02 12:22:46 följande:
    Det är ju visserligen denna rånisen jag har på väg hem, men visst borde den funka till den jacka också? fast den med gul kant hade ju varit ännu bättre www.luckylittleme.se/product.asp?product=2508...
    nja kantbanden på den är ju liksom sådär laxrosaorange {#lang_emotions_undecided} inte cerise alls...så jag tycker nog du ska köpa den rosa med gula kantband också Jag köpte Maias på lillamirakel.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-02 12:46:31 följande:
    Ha ha, men du, då vågar jag inte åka dit, vill nog att pyret stannar i magen några veckor till, även om det vore skönt att få tillbaka sin kropp igen.
    vilken vecka är du i då när du ska dit? Samma vecka som liam kom i va? Nää då hade jag inte åkt dit...
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-10-02 13:09:11 följande:
    Har faktiskt redan varit inne och gjort det

Med de rosa lurvbyxorna till kommer det bli SÅ fint {#lang_emotions_heart}
    Här har vi t.o.m gula vinterstövlar till det så jag är verkligen matchningsfreak Nu måste jag bara hitta gula vantar också så är hela outfiten komplett

Rosa lurvbyxor med gula kantband, Rosa fleecejacka med gula vantfickor och kantband, Rosa lurvmössa med gula kantband, Rosa Hummelduffel med gula detaljer, Gula Hummelbyxor och sen gula vinterskor finns här nu
  • Zvartaliljan

ÅHHH vad jag är GLAAAAD!!!! lillronya har köpt orange kaninklänning till Maia och matchande lila bodysuit till bebben och dessutom en rosa lurvoverall i 110/116!! {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny} Wiiii så mysigt med den goa fleecen Jackan hon  har i 98/104 är för liten så nu får hon en overall istället
    Längtar tills gänget kommit hem o bombar bt med bilder {#lang_emotions_laughing}

• Zvartaliljan
    melizza skrev 2009-10-02 14:33:15 följande:
    åååå finns det så stora overaller???  då skulle jag ju med velat ha en sån ju
    Ja tydligen finns det det Får hoppas att någon köpt för att sälja på T kanske?
    Och är denna för stor för Maia så vet jag vem jag ska inboxa då men jag håller tummarna för att den ska vara liten i storleken precis som jackan så att den passar Maia
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 15:57:21 följande:
    Oj! Den overallen kommer vara GIGANTISK till Maia! Milo drunkar i 98/104
    NOPE! Det är olika beroende på färg och årsmodell Emmsans melker har en i 98/104 som sitter perfekt på honom
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 15:56:11 följande:
    Hej flickor! Nu har vi varit på ul
    OCH???????????? Hur gick det???
  • Zvartaliljan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-02 15:35:40 följande:
    härliga kläder som finns här hemma okså nu  dock inga gula stövlar ännu ,men den underbar hummel overallen bor här okså Älskar hummel kläderna de har verkigen lyckats med ytter kläderna i år  ,såå fina kombin var med de gula byxorna och jackan i BT på Maia  var underbar  har inte prövat de tillsammans ännu  men lär blir så i helgen om kylan är nog här för att stanna nu .. Hur känndes jackan i 98 till Maia ? byxorna så ut att sitta bra
    Jackan kändes lite väl precis är ärmlängden {#lang_emotions_undecided} o då hade hon bara en tunn tröja under. Kanske borde byta till en 104 för o vara säker på att den passar hela vintern {#lang_emotions_undecided}

Jättefina bilder på Tara, du o jag köper verkligen alltid samma kläder Men så är ju våra töser så lika varandra i både kroppsform o hudfärg, hårfärg m.m så de passar ju i samma kläder O så har du o jag samma smak Härligt Skulle någon jämföra våra garderober så skulle det vara väldigt mycket identiskt
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 16:18:41 följande:
    Oj, ok. För Milo trampar på sin Jo det gick bra! Allt såg bra ut! Jag var såå nervös innan. Dom fick ingen bra bild av hjärtat så vi ska dit om 2 veckor igen, dom såg ju att det slog jämt och fint, men ingen närbild. Nåja, jag kikar gärna igen! Hon tyyyyckte sig se en tjej  Men vågade inte säga säkert. Men om 2 veckor hoppas jag dom ser bättre!
    Åhhhh men tänk om där är en liten lillasyster {#lang_emotions_heart}
    Då får vi veta nästan samtidigt för jag ska ju göra ul den 13 {#lang_emotions_laughing}
    Oroa dig inte för hjärtat, det viktigaste är ju ändå att det slog jämt o fint! De fick ingen bild av hjärtat när vi gjorde rul heller, de fick ju knappt bild på något alls men inte får vi komma tillbaks dit för det {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14