Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-10-02 20:55:22 följande:
    hmm ja jag kan hämta barnen från dagis 12 eller 2. då har dom ätit lunch... så jag köper nån kaka till kaffet??!
    Blir väl lagom om du hämtar dom vid 12 då?
    Jag tar med mig lite fika också, lite godis till Maia ifall att hon blir gnällig när vi lämnar henne en liten stund, godis funkar alltid
  • Zvartaliljan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-02 20:55:49 följande:
    Var ute en runda och invigde underbara hummel setet  ,gjorde  din kombi Liljan och vek upp kappan jag är helt kär   den kombin kommer att vara utsliten när vintern är över ,dock la jag inte in bild på det i BT  där finns ju redan samma kombi på söta Maia ,men la den i mitt galleri la i stället  in bild i BT på Tara som leker hund i sin fina kossan tröja Fina småfolk inköp i BT
    Ja jag tror att jag får sälja Maias röda Ida.T-set med flodhästar för inte en chans att det komemr bli använt här nu när vi har det underbara Hummelsetet {#lang_emotions_heart}
    Materialet i hummeljackan känns ju dock som att det lätt går hål på om Maia skulle repa den mot nåt {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-02 21:02:35 följande:
    men liljan ska du vara på ul 14.30 så är det ju bäst om ni kommer runt 13-13.30 så att maia hinner träffa oss lite innan du åker på ul
    Jo den tiden blir nog lagom
  • Zvartaliljan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-02 21:04:51 följande:
    vilken stl har du på de katvig byxorna ? Tara 92 men när jag prövade dem i dag var de för korta
    92 är Maias också. Har inte använt dom på ett tag, då är de väl för små för Maia också då
  • Zvartaliljan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-02 21:14:55 följande:
    ja den känns mindre tåligt än tex molos vinter jacka ,har den hallon röda jackn som okså är tänkt som kombi till byxorna Ja nu när man har denna underbar kombi känns det inte som att man kommer att använda nåt annat
    Frågan är om det är värt att försöka sälja nu...känns inte som vinterkläder går så bra på T längre {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-02 21:22:54 följande:
    jag pratar med min mamma minst en gång om dagen
    Får skicka med en STOR påse

Hmm...Maia har ett rum fyllt med leksaker o vad har hon lekt med hela kvällen? Bestick som hon stoppar ner i strumpor {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14