Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Godmorgon Här har vi precis vaknat...men så kom inte Maia i säng förränns kl.2 heller.

Smultron - Jättefina kläder du shoppat till Butte Shoppade du mycket till Max och Lova också som man kan få överta sen {#lang_emotions_tongue_out}

• Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 10:03:37 följande:
    Priserna var ungefär som förra året, någon höjning på vissa grejer..Sen stämde inte mina beräkningar riktigt när jag kom till kassan men så är danskarna prislistor skumma, man vet inte alltid om en i personalen säger likadant som de i kassan när man frågar
    Den där åkpåsen har jag sett några gånger på TS, funderade på en sån till bebben. Är det till Lova du köpt den? Vilken storlek tog du?
    Kan man få se Max prova en lurvoverall
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-03 10:28:00 följande:
    Min man gillar ju kläder och färg o form är ju hans jobb, så det är svårt att förbi se här tyvärr.. Men denna gången är jag lite ledsen på min familj att de inte tycker som mej...
    Jag förstår dig. Här klagar sambon ofta på kläderna...säger att han skulle kunna göra så mycket snyggare tryck. o det tvivlar jag inte på att han kan med hans talang men nu har vi inte möjlighet att trycka upp våra egna kläder så då får han stå ut med det jag köper...men visst blir man ledsen när man får höra att något är jättefult Hela min familj tycker jag har konstig smak...de hatar Molo o förstår inte alls hur jag kan handla det   T.ex kaninkappan tycker de är det fulaste de någonsin sett...
    Tur man har er här som förstår en i alla fall
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-03 10:42:56 följande:
    Det är svår balansgång det där tycker jag.. Jag vill att han ska känns sig lika glad och stolt över godis kläder som jag gör. Har svårt att sätta på honom något som mannen inte tycker om.. Som väl e, tycker mannen om alla molos kläder lika mycket som jag, så när han väl säger att något är ful, så måste jag ta hänsyn till det även om det svider.. Ninerna är så
    Typ det enda min sambo tycker om i Maias garderob är regnbågen. Han älskade Hummelkläderna igår med När det är starka färger så brukar han gilla kläderna mer.  Men inte för mycket tryck. Han gilalde t.ex Me&Is enkla tröja med indianlily så den köpte jag till Maia bara för att han gillade den. Han vill helst ha såna tröjor med ett enkelt tryck fram, inte en massa allover. Som ju jag älskar
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-03 10:52:17 följande:
    Då är det nog lättast att göra som ni gör, att skiftas om att bestämma
    Nja, oftast får Maia bestämma nu O hon går på mammas linje hihi

Fast just nu har hon klätt på sig 50-talströjan från igår med rosa kantband, röd/vit prickiga mololeggings och en grön och en rosa socka...hmmm....
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 11:07:56 följande:
    Nähäpp...dags att slåss med prolistern ett tag Salg är kostsamma grejer ju
    du, vad kostade lurvoverallerna?
    Något jag kanske vill ha som ska ut på T? {#lang_emotions_dreamer}
  • Zvartaliljan

Någon som vet vad som hänt med Anna (bubblans mamma)?? Jag börjar ju bli lite smått orolig här när man inte hört något från henne sen i måndags...hon brukar ju oftast kika in varje dag annars...

• Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-03 12:31:34 följande:
    Satt precis och undrade detsamma, hon brukar ju vara så aktiv i tråden annars men nu har jag inte sett henne på flera dagar ju?
    hon har inte ens varit inloggad sen i måndags...var det denna veckan de skulle flytta? Kanske datorn inte har blivit uppackad än? Men dte är liksom så olikt henne ju {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14