Åhhhh vad jag känner mig duktig nu. Fotar och lägger ut på tradera. Heja heja för nu kan jag ju shoppa massa annat nytt
mee tooo 47 st på väg ut uuunderbart känns det :)) ska nu bara vänta på att klockan blir 20 30 så jag kan ladda upp dem ;) o sen börjar jakten på nya vinterkläder hua
samma här haft storrensning idag. Maia har nu bara 3 vanliga långärmade tröjor, 5 knapptröjor och bara 3 par byxor Sen antalet klänningar och leggings kan man ju leva på över en månad utan att tvätta...men nu till hösten/vintern så är det ju attans opraktiskt med klänning under regnbyxor/overall eller hur?? Så nu MÅSTE jag faktiskt shoppa lite
hahahaha det är väl första ggn på ngr år du har kunnat säga det vaaa vavavavavav
Näe, vi pratade dock om Egypten. Där dom tydligen har mycket svin influensan. Sen skulle jag personligen aldrig åka till Tunisien Men läste här och det verkar inte vara ngn fara! www.regeringen.se/sb/d/6797/a/64065 När åkr ni?
om 11 dagar :-d baaara jag o iiiinga barn eller man varför skulle du inte åka?? :-S skräm mej inte nu ;)
Hihi, då är du där mitt i Ramadan, men Tunisien är ju mer Europa än Nordafrika så det lär ju inte märkas. Skulle inte åka dit för att Tunisien är inte en demokrati och att maken har ganska stor chans att åka i fängelse bla. Synd för det är ett fint land!! DU ska absolut inte var rädd för att åka dit!!
puh tack ska bo allinclusive o bara sooova o njuuuta :) men kan ramadan på verka oss på ngt sätt tror du??
gottegris som bara får koppla av, när skall ni åka? Hade älskat att få åka bort bara jag och gubben och sova ut och vila upp sig och dricka lite goa drinkar och bränna sig och äta gott
haha jamen nu får gubben stanna hemma han bjuder däremot ;) om 11 dagar bär det av första ggn hemmifrån på 7 år slå det ni ;) ja förutom en natt borta under denna tiden då
Näe, inte eftersom ni ska vara på en turist ort i ett land där islam är i stort sett förbjudet. Ska väl vara om ni rör er ut mot landsbydg och så. Men det enda är då i så fall att restauranger kan vara stängda. Men tror inte risken är så stor i Tunisien faktiskt. I Algeriet under Ramadan är alla caféer, restauranger etc. stängda fram till 20 på kvällen Men dom har ju inte alls turism på det sättet som Tunisien.
åhh tack för all info man blir ju lite nervös när det är första ggn ever jag reser själv utan min resvane make