• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-08-18 21:21:57 följande:
    Åh, då ska det nog gå bra, men vad irriterande att de skrivit fel på de andra. Komenpasition ska du ha, kanske en hummeloverall eller nåt
    mätte igen det saknas exakt 4 mm på de svarta oxå :-S
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-18 21:29:36 följande:
    Kunde man ju visserligen gissa sig till nu när man tittar en gång till att innemåttet är fel. Skiljer ju bara 4 mm mellan vissa storlekar och 8 mm mellan andra
    mmm fan ta dem herman {#lang_emotions_cry}hade längtat sååå eftersina skor han ville ha dem när han börjar skolan på måndag ju
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-18 21:34:25 följande:
    stackarn Var de helt fel i storlek eller så du inte ska behålla dem?
    1 cm för små :(
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-08-18 21:46:10 följande:
    Tack sööt! Var kan man se nya NS??
    busloppan ;)
  • Emmsan
    Tejja skrev 2009-08-18 21:45:27 följande:
    Stackare...Finns det ingen chans att de kan skicka skorna imorgon då, så har han dem innan skolstart?
    hm jag vet inte det står att de är på semester till den 28e men ändå fick jag mitt paket idag hmmm skumt
  • Emmsan

hm är det bara jag som köpt overall från i år molo dvs???? hur sitter luvan fast på jackan ni som handlat???

• Emmsan
    Milliz skrev 2009-08-18 22:16:25 följande:
    På vår overall sitter den med kardborre.
    men min lossnar hur lätt som helst?? inte din???
  • Emmsan
    Milliz skrev 2009-08-18 22:27:30 följande:
    Jag var tvungen att gå och testa. Ja, den lossnar väldigt lätt.
    hm inge bra  {#lang_emotions_undecided} man vet ju hur kardborre blir efter ett tags användande nej min får reklameras kommer inte hålla någe vidare :(
  • Emmsan
    stökmamma skrev 2009-08-18 22:30:22 följande:
    nån som vet om busloppan kommer få in mer katvig?? randig?
    japp :)
  • Emmsan
    Pimm skrev 2009-08-18 22:32:15 följande:
    Min satt nog ganska bra och speciellt mitt fram och mitt bak. Jämfört med tryckknapparna så är denna mycket bättre tyckte jag. Ska kolla min mer noga imorgon för nu måste jag i säng..Natti
    hm ja den är bättre om barnet skulle fastna.. men den kommer lossna fram superlätt vid minsta beröring o då ser det ju hel sjukt ut att luvan hänger  endast bak * petig i know*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14