Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-22 14:24:03 följande:
    Ja, jag drar ju in i det sista på sånt Var lägger man ut gravid/amningskläder...tradera eller blocket????
    jag har sålt på Tradera och de har gått bra. Oavsett årstid är ju folk på tjocken. Sen är det väl dumt att lägga vinterkläder nu förstås.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-22 15:12:11 följande:
    ja jag har bestämt mig! jag ska köpa väska weeeiii min bra min jag shoppar välldigt sällan till mig själv! jag har inte köpt ett par nya finbyxor till mig själv sen jag blev gravid med isabel
    Meeen Butte! Hallå, sen du blev gravid med Isabel? Det var ju många år sen. Se så, shoppa lite till dig själv nu! Dina barn klarar sig nog
    snigelina skrev 2009-07-22 15:15:28 följande:
    Nu vill jag slänga ut alla sommarkläderna och fylla på garderoberna med höstkläder Knäpp...
    Me too!
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-07-22 15:14:37 följande:
    Kan bli vilket som..förra året var den i början av november och året innan i början av december om det blir någon vill säga
    Hoppas hoppas hoppas! varför skulle det inte bli? FÖr att kläderna sålt slut?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-22 15:22:04 följande:
    jag veeeet är sjukt snål mot mig själv! men nu ska det bli ändring på det
    bra där, vi morsor får ju inte se schaviga ut brevid våra små telingar

Nu ska jag posta lite T-paket.

Juliaochnelly- slänger på ditt så kan du väl betala när du har tid sen
    Vill få iväg sakerna innan vi åker
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-22 19:42:41 följande:
    Godkväll. Kikar bara in en kort stund för att säga att jag är hemma. Diagnosen blev Hyperemesis...de tror att det var kräkningarna som orsakade mina magsmärtor och inte tvärtom men de kollade iaf upp både gallan, njurarna och levern o hittade ingenting o blindtarmen avfärdade dom då mina CRP-värden inte höjdes. De tror att jag har någon infektion någonstans, men värdet var så lågt så de hoppas att den ska försvinna av sig självt. Jag fick iaf ligga fastande med dropp nu i två dygn och så fick jag smärtstillande som gjorde mig alldeles groggy (usch för sprutor rätt in i magen!!) och sen primperan intravenöst. Det hjälpte så nu har jag fått behålla lite mat idag. Skönt o vara hemma igen!
    Åh fy! Hoppas nu att det inte blir mer sjukhus för er del.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-22 20:23:28 följande:
    Hellooo darlings. Nu sover barnen så det är lugnt och skönt, ska äta lite glass tror jag och sitta här med er lite
    Vad skönt! Gott med glass! {#lang_emotions_tongue_out}Här har sambon natttningen och Noel håller låda hör jag. Jag ska strax hoppa in i duschen efter min springtur. Psst..vad fint den satt!
  • Duntoffla
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 22:23:04 följande:
     linnet var ju super fin  Men du har jag betalt aptröjan? blev lite tveksam nu
    vad bra! Nej, men jag ville skicka den innan jag åker
  • Duntoffla
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 22:26:44 följande:
    Ja lyckan är ju som störst nu dom ligger alla tre under hennes täcke...Glöm nu inte oss i planeringen Nää nu kallar gubben vi hörs tjejer *kram*
    jag tänkte det också först men jag har ju lovat fraktfritt på köp nu så jag ska inte snåla och hålla dig på halster

Hmm...undrar om ngn gjorde fel på T nyss? Hade ett plagg ute för 99 kr på köp nu. (Fraktfritt) utrop 98 kr och det tog någon! Nu missade ju denna fraktfritt bara för en ynka krona och får dessutom vänta en vecka till på plagget.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14