Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-08-04 22:02:25 följande:
    Kikar in efter ett restaurangbesök. Hade Prolistern på uppladdning medan vi var borta, står fortfarande och validerar precis som i söndags... Men kasnke innebär det att alla auktioner kommer upp under natten iaf. Hoppas det, för detta var tredje försöket nu för att få upp alla... Puh.
    Min tuggar också. Men auktionerna läggs upp i alla fall så vad du än gör- tryck inte flera gånger, då blir det som mina blev förra omgången. Tredubbla och ett jäkla strul
  • Duntoffla

Morrn morrn!

Är hemma idag då Noel la en maräng vid frukostbordet på dagis. Det är 3:e gången han bara spyr en gång vid matbordet och sen inget mer. Undrar om det kan vara febertoppar eller något? Nåja..nu vilar han och jag ska strax dricka lite kaffe.

Vad händer här då? Vi fick ju hem lite Molo från Mysgrodan men jag har inte hunnit prova dem än. Det har blivit 2 jobbdagar denna vecka trots semester. Igår var jag hemma 24 Fick jobba efter inskolningen.

Ena Molo-tröjan ska reklameras då den ser felsydd ut på ena ärmen.

• Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-08-06 09:22:22 följande:
    Vad tråkigt med tröjan, mår du bra annars??? När skall du komma till skåne och hälsa på mig????
    Jag mår bra. Är lite trött efter gårdagen bara. Själv då? Mycket jobb som vanligt?

Jag var ju nästan i Skåneland ju. Var i Halmstad en dag förra veckan. Nästa år blir det nog en stuga i Skåne hade vi tänkt oss. TIps emottages tacksamt! Funderar neråt simrishamn, Ystad och omnejd.
  • Duntoffla
    H I L L A skrev 2009-08-06 09:25:44 följande:
    God morgon kära pölsekärringar Härligt att hösten snart här och massa nytt att shoppa Fast just nu är det ju högsommar igen, underbart !! Jag och barnen är på stranden hela dagarna. Butte -- Isabel är sååå fin i katvig velouren!!!!!! Jag hoppas min kommer i morgon (köpte den i natt). Men jag undrar om inte höstens rosa rand är den finaste hittills ???? Fick hem leggingsen och bomullsklänningen i början av veckan, och färgerna är verkligen helt UNDERBARA!!
    Morrn morrn!

Visst är det kul att få höstshoppa! Är så trött på sommarkläderna nu.
    Fast det är skönt när det är sånt här väder
  • Duntoffla
    JuliaochNelly skrev 2009-08-06 09:29:10 följande:
    Hej hej tjejer idag skiner solen här
    Visst är det härligt {#lang_emotions_cool}

Hoppas på att kunna vara ute lite sen. Typiskt att det är fint när man inte kan vara ute hela dagarna.

Vet någon var man kan få tag på en gammal regnbågströja från Molo i storlek 92? Alltså inte gamla färgerna utan med bara en knapp på axeln och inte två som på den nya
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-08-06 09:32:42 följande:
    Duntoffla: Där är du ju! Frågade efter dig för några dagar sedan. Har saknat dig här i tråden Hoppas att Noel snart blir bra igen!
    Heeej! Kul att vara saknad! Allt väl med er?

Jag har inte varit så aktiv då jag inte varit shoppingsugen på barnkläder. Sen var vi borta förra veckan, denna vecka inskolning plus att jag fått jobba fast jag inte skulle.

Tack för omtanken!
  • Duntoffla
    H I L L A skrev 2009-08-06 09:34:28 följande:
    Skickar kryapådigkramar till Noel Hoppas han blir frisk snart!
    Tack! Han har varit snuvig och hostig men inte spytt. Hoppas och tror att det var en engångsgrej.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 10:10:58 följande:
    Fy va tråkigt när det är så fint väder   *stackars Noel*
    Ja, det är surt. Tänkte smita ut på balkongen strax och lapa lite sol innan han vaknar. Vad gör ni då?

Har ngn tips på vad man kan ha till badges-brallorna med bred mudd? Skulle vilja ha ngn enfärgad tröja men det vore kul om man hittade rätt nyans av ex grönt eller hallonrött.

Butte- vad har du till?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14