Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2009-08-09 18:56:30 följande:
    Snyggt! Jag får väl maila dom om en beställning då! Fina kombinationer i BT förresten med lillans nya lurv och regnbrallor Jag är mer i matchartaget till lillasyster röda skaljacka och storebrors marina skaljacka, vad ska man ha för lurv/fleece under dem??
    Det gör du rätt i tycker jag tack tack, blev rätt nöjd att det passade så bra

Hm, ska fundera lite....
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2009-08-09 19:01:13 följande:
    Den bruna lurven är ju så fin, och den lila....fast jag gillar nog bättre förra höstens lila lurv egentligen
    Den älskar jag också!!!!!
    lillronya skrev 2009-08-09 19:02:31 följande:
    JA de gör ju det! Perfekt!HAr lyckats sortera bort ett par godingar nu men det är svårt.
    Ja, det är skitsvårt
  • LA Woman

Godmorning

Nu har jag lämnat kickan på dagis, flyter på hur bra som helst...blev lite kramig när jag skulle gå idag och sprang till dörren men när jag tyckte hon kunde gå till fönstret och vinka så köpte hon det rätt av En snabb vink sen sprang hon iväg och lekte igen

Nu ska jag strax iväg till skolan för mina första lektioner, lite pirrigt men kul!!!!!

• LA Woman
    Incommunicado skrev 2009-08-11 09:59:01 följande:
    även jag vill gratta! min pojk älskar dagis, det är verkligen härligt. Han är alltid glad att gå dit, lika glad att åka hem, aldrig några problem eller gråt. Det underlätar livet för en förälder...  Trist bara at han bara får 15 tim sedan när han får lillebror, det kommer att begränsa hans sociala liv eftersom vi inte känner folk här...
    Ja, visst underlättar det livet som förälder {#lang_emotions_sunny}
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-11 09:59:43 följande:
    Va härligt att de går bra!Jag fick mitt schema från jobbet härom dagen å man kan inte annat än att bli arg... jag har frivilligt gått ner till 75%, de gymmar ju både mej/T och företaget nu i kristider.. vad händer då? Jo, jag e insatt på st 10 timmarspass i veckan... eller ännu värre när jag jobbar helgen, 11,5 och 9, 9... detta betyder att min chef tycker alltså att jag ska lämna T EN dag i veckan på dagis och då från 7-19... SJUKT JU!!!!!! Vet inte vad jag ska ta mej till, vill bara ha ett annat jobb där allt funkar normalt...
    Men OJ!!!!! Fy vilken sits liksom
  • LA Woman
    Buttelina skrev 2009-08-11 10:12:17 följande:
    guuud vad kul att det flyter på så!! det är min dröm att det ska gå så bra!
    Nånstans trodde jag nog att dagis skulle passa henne kanon, sen hoppas man ju alltid på en bra inskolning såklart Hitills har det gått smidigt med två barn Matilda var 4½ när hon började och Felicia är ju 2½, bra åldrar kanske
  • LA Woman

Hej tjejer

Vad händer här ikväll? Själv har jag haft en full dag med dagis, skola shopping och trevligt sällskap på stan Handlade lite dagiskläder på Lindex idag, velourbyxor i underbara färger {#lang_emotions_sunny} Sen träffade jag Everlonn med familj en stund Nu är det namnnig av dagiskläder som gäller....blä

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14