Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-03 18:45:13 följande:
    en kompis son ramlade och slog i alla sina 4 framtänder så att de slogs UPP i tanköttet . han fick dra ut alla 4 och det kommer komma nya tänder där. lilla gumman
    Usch Får verkligen hoppas det kommer en ny här med, det är ju liksom en framtand också!!!
  • LA Woman
    melizza skrev 2009-09-03 18:47:18 följande:
    Ring imorgon till både tandläkaren och till ditt försäkringsbolag om ni Felicia är försäkrad och tala om att hon har slagit ut en tand. Eftersom den kommande tanden alltid finns bakom eller över mjölktanden så finns det en risk att man kan ha skadat den och det kan man se vid röntgen eller när tanden väl växer ut och det är ju ett tag tills den gör det så det bästa vore ju att kolla upp det redan nu. Så fick jag veta att det var när Daniela slog ut båda framtänderna.
    Jo, det är planen för imorgon!!!! Inte kul att slå ut båda framtänderna ju
    Buttelina skrev 2009-09-03 18:47:45 följande:
    men inte kan väl roten på tanden göra skillnad för om det kommer en ny tand eller inte?? min systerdotter fick dra t en tand (med rot) som liten och där kom en ny
    Nej jag tänkte inte så mycket på det först, det var maken som började grubbla på att det kanske var samma rot på nåt sätt eftersom de tänder man tappa inte har nån rot....
  • LA Woman

JÄTTETACK ALLIHOP FÖR ERA SVAR!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_kiss} Är klart lugnare nu men ska givetvis ringa både tandis och försäkringsbolag imorgon, dagis ska också anmäla skadan via deras försäkring eftersom det hände där!

Försvann för att byta stinkisblöja sen gjorde sig min astma påmind, nu kan det inte vara pollen så frågan är om stress kan utlösa det.... Nåja, bricanylen hjälpte så jag sitter här och försöker varva ner lite

• LA Woman

Usch, jag tyckte också att det där inlägget verkade handla om den här tråden tyvärr Jättetråkigt om någon upplever det så!!!!!! Så är det ju verkligen som vill att det ska bli, men visst är takten extremt hög här ibland så det är ju inte helt enkelt att slå sig in som ny ifs....

• LA Woman
    Everlonn skrev 2009-09-03 22:33:28 följande:
    Om nån vet får ni gärna inboxa! Sängen lockar massor nu...fast vad tomt det blir utan liten Bus  Det är ju faktiskt jättemysigt att pussa på henne när man ska sova ju! Åhhh min lilla bäbis är stooor och mamma får inte mysa merDet var helt klart en jättedum idee att köpa säng till henne! Fattar inte var jag fick den knasiga iden ifrån Fast kunde ju vara lite mysigt att maken får flytta tillbaka till sängen förstås
    Snart kommer du att inse att et var en jätteklok idé Men visst är det svårt, vi fick ju låta Felicia sova själv tidigt pga andningslarmet och det var skittungt i början men nu känns det kanonbra
  • LA Woman
    LJ2 skrev 2009-09-03 22:43:27 följande:
    ja, hur länge har eg alla hängt här?? själv e jag inne på andra tråden bara.. tror jag?? *eller 3:e ? * o varje tråd e 3 mån.. =)) så jag anser mig ganska nykomling med =)) men e fast här verkar det som.. =)) lixom min stil på humor, kläder o bara allmäna tips =)) på allt!! *mat, sjukdomar, tapeter, sprängda duschkabiner mm*
    Ärligt talat har jag ingen aning hur länge jag hängt...närmare 2 år skulle jag tro om jag får gissa *minne som en guldfisk*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14