Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Gokväll

Sitter här med en nästan löjligt kelig kattunge i knät Såå mysigt med en spinnande katt {#lang_emotions_sunny} 

Idag har jag haft lektioner och lillan har varit på dagis hela dagen Funkar helt kanon men igår när jag skulle gå och klippa mig på eftermiddagen så fick jag inte gå hemifrån för henne...hur jobbigt som helst att åka iväg från gallskrikande unge

• LA Woman

God morgon

Har inte orkat titta in här på ett tag, har ganska mycket just nu med skolan som började med allvar på en gång!! Idag har jag dock bara en föreläsning mitt på dan hoppade lite igår men inget till barnen {#lang_emotions_surprised} bara till mig själv, och vet ni vad....det kändes riktigt nice!!! 2 klänningar, 2 kjolar och en tröja blev det

• LA Woman
    solouniko skrev 2009-08-19 08:56:35 följande:
    Godmorgon tjejer! Har en liten undran.. Har har era barn haft för storlek på ytterkläder när de varit kring 1,7 - 2 år ungefär. Funderade på om man kanske skulle passa på att köpa overall till Milla nästa år, men undra om 86 eller 92 blir bäst?
    Hur gamal är man när man är 1,7 år Felicia var i den åldern förra vintern, fyllde 2 i februari, och hade precis som Liam 86 i Molos overall, just den 86:an som motsvarar 92 då. Tycker det är jättesvårt att köpa så långt innan dock.
  • LA Woman
    jojoa75 skrev 2009-08-19 09:10:48 följande:
    Har oxå börjat shoppa mer till mig själv faktiskt. har äntligen gått ner lite i vikt o börjar känna igen mig själv (ingen mer fika på alla träffar mao) så nu var det lite kul att shoppa till sig själv ju!Har missat totalt.. vad läser du för nåt?
    Har också gått ner en del i vikt och visst är det roligare då

Jag läser in lite ämnen på Komvux just nu, sen är tanken att det ska bli lärarhögskolan till våren :)
    Emmsan skrev 2009-08-19 09:13:46 följande:
    åhh vet preciiiis hur det känns grattis!! ett tag nu tookhandlade jag bara till mej själv ungarna fick inte ett smack :)
    Har också såna perioder ibland
  • LA Woman

Gokväll!! Min hjärna känns som den blivit mosad av en ångvält eller nåt i den stilen....det var betydligt jobbigare att börja plugga när man har barn än jag hade tänkt mig Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan få sooova, ska upp tidigt imorgon och lämna fisan så jag kan plugga lite till innan skolan. När jag slutar ska vi till Öland över helgen sen ska husvagnen hem!

• LA Woman

Gokväll

Nu är vi hemma efter en toppenhelg på Öland!! Strålande sol och massa shopping i Kalmar Bara OT-shopping ifs Matilda fick gympakläder, gympaskor och en omlottklänning i velour från KikKid+lite skolprylar, jag fick ett par höga vita Reebok (har letat efter det ett tag så helnöjd blev jag!!), Felicia fick svarta skalbyxor, svartvitrandig mössa och gul vs-fleece från Po.p (min lilla geting )

• LA Woman
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-23 19:52:32 följande:
    Gokväll tjejer!Ser att smultron lyser med sin frånvaro. Hon har säkert fått något att sova på ett par timmar så ligger hon just i detta nu och trycker ut fiabiffen Själv har haft dubbla klädvisningar idag så hjärnan e lite off. De blir film mys i soffan ikväll. Sambon e nu ledig i 2 veckor!! De ni!
    Ja just det!!!! Har det inte blivit nån bebis ännu? Så spännande att det är på gång!!!!
  • LA Woman

Gokväll Tittar in en snábbis innan jag måste sätta mig med mitt arbete i historia som ska in imorgon {#lang_emotions_throwup}

Har varit och hämtat två underbara lurvar på B&R idag {#lang_emotions_sunny} Sen slank det visst ner en mössa också...vet inte riktigt hur det gick till {#lang_emotions_dreamer} NS lila mössa är helt kanon till årets lila Mololurv! Fast till min 2½-åring fick jag ta stl 40-42

Kommer ite bilder i BT strax....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14