Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-18 21:23:48 följande:
    Nej det är inte samma. Annoraken är som en skal jacka, Som pops vår/höstjackor. Softshellen är en tjockare "fleece"-
    man skulle kunna ha en softshell under en skaljacka när det är som kallast. Då blir det varmt kan jag lova. Jag som är superfrusen använde min ullareds-softshell under min hellyhansen skaljacka när det var som kallast förra vintern. Och jag frös inte!
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2009-07-18 21:26:54 följande:
    Jaha!! Nu gick det upp ett ljus!!! Tack!!
    ha ha vad bra!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-18 21:44:55 följande:
    Måste fråga ikväll igen om ingen har några bra tips mot myggbett. Ella kan knappt somna för det kliar så på henne. Slutade räkna bett ikväll när jag var uppe i 50 stycken. De blir ju så svullna också. Hur svullet är normalt att det blir? La in en bild i mitt galleri på ett av de riktigt svullna betten, hon har några till likadana som det vid naveln. Svullnaden är ca 5 cm i diameter
    Sådär får svea också. Dock kliar hon inte på dem. Men vi sätter på en stift som finns att köpa här för att lindra klådan mot mygg o geting bett. Tycker att det drar ner på svullnaden. Men det finns säkert något sådant i sverige också. Har du kollat på apoteket?
  • SmillaMilla

Hej hej!

Hemma från semestern.

Händer det något skoj här?

Hörde dock om stackars Lova. Stor kram Quite med familj!

• SmillaMilla
    Flock skrev 2009-07-27 22:35:26 följande:
    Jag skriver Godisburken, för det är ingen som har hört hans namn ändå.. Han är vår godis... Maia Ida Bus (eller ska jag skriva Rebecka?) Felicia Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många ) Milo Tara Isabelle & Alexander Oliwer Moa & Mattis Philippa & Matilda Hilda, Melker & Love Tilde & Alexander Felicia, Max, Julia Teolin Elvira & Viola Nelly & Viggo Nora, August & Ella Michaela, Alicia, Nikita, Anjelin & Emilio (struntar i att fem är många) Godisburken
    Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love
    Tilde & Alexander
    Felicia, Max, Julia
    Teolin
    Elvira & Viola
    Nelly & Viggo
    Nora, August & Ella
    Michaela, Alicia, Nikita, Anjelin & Emilio (struntar i att fem är många)
    Godisburken
    Svea, Anton och X ( )
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-07-28 14:29:40 följande:
    SmillaMilla hon är oxå på semester va? Tror ni inte hon oxå vill vara med?
    Jag är här! Med på vad?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 14:44:09 följande:
    Lovas present. Du står med som betald (emmsan)
    Ja precis. Toppen!

Säg till om du behöver min hjälp på något sätt. Hon bor ju bara några minuter härifrån.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14