Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-09-24 09:39:06 följande:
    Haha jaså Ja de var då superfina iallafall!
    {#lang_emotions_laughing}
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 09:40:38 följande:
    en otursgumma är nog att ta i i underkant...jag är dömd att ALDRIG få ta det lugnt o bara må bra!! Sen att man har en energisk loppa som springer o fäller mamma i trappan gör ju inte saken bättre...
    När jag mådde dåligt ett tag hade jag ett mantra som jag sa framför spegeln varje morgon eller när jag kände att jag inte orkade mer. Det funkade faktiskt även om det låter psycho. För att få en annan inställning liksom. {#lang_emotions_kiss}
  • saturnina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 09:43:11 följande:
    aaa okej. Då behöver jag inte oroa mig svettig då. Upptäckte nyss att nellys älskade garnbollsknapptröja är för lite  Jag ska aldrig mer garderobs rensa *snyftar*
    Åh, sälj den på T, vi är nog många som skulle köa! {#lang_emotions_tongue_out}
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-24 10:28:16 följande:
    ASG
    Jag har gjort något ännu värre. Under babyperioden med Linnea... :

Restmat. Hämta plastlåda i skåpet. Häll i restmaten. Ställ i kylskåpet.

Nope.

Restmat. Hämta plastlåda i skåpet. Häll i restmaten. Ställ låda i skåpet. Hitta låda en vecka senare.

Trött? Japp.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-24 10:34:05 följande:
    HAhahaha så roligt! Och så typiskt!
    Visst är det. {#lang_emotions_embarassed}
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-24 10:38:35 följande:
    Och jag är tvärtom. Vill att bebisen ska vara sådär liten och pluttig hur länge som helst. Och nu sörjer jag att jag aldrig mer ska ha någon mer bebis... Börjar kännas på riktigt nu... Hoppas på att bli mormor tidigt istället.
    Gud, jag tänker samma sak.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14