Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Jag är fasligt intresserad av Katvig {#lang_emotions_undecided}... Fast jag är ju inte medlem.

• saturnina
    lillronya skrev 2009-09-25 08:37:29 följande:
    Du behöver inte vara medlem för att åka dit 6-10 oktober.
    Ok! Shit, jag har aldrig varit på någon salg, låter ju så där adrenalinstinnkul.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-09-25 08:43:10 följande:
    Då är det på tiden! Det är verkligen jätteroligt och helt galet!
    {#lang_emotions_laughing}
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-09-25 08:46:51 följande:
    Underbar! Sådan vill jag också ha!
    Det är en av de underbaraste klänningarna vi haft! Har en i blått också, men den är huuuge.

Du har väl andra kläder i de färgerna, jacka?
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-09-25 08:53:27 följande:
    Nix jag har inget längre. Sålde nyss stoora leggins i den färgen. Skulle gärna vilja ha långarmade katvig klänningar.
    De är fina, men lite skumma i modellen. Är de förstora så kan man inte ha på sig dem.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-25 08:56:14 följande:
    Högst troligt ja Inget är spikat ännu
    Jag har precis försökt ragga lite tjejer här. Men om inte, har ni plats  för en till?
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-09-25 08:59:39 följande:
    Så vilken stl borde svea ha? Hon är ca 88 lång o 13.6 kilo tung. Så ganska rund.
    Jättesvårt! Hur gammal är hon? Jag skulle säga 92. Den är så hemskt stor i halsen, det är väl det som är kruxet. Vad har hon annars?
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-25 09:02:38 följande:
    Jag har ingen som helst koll på vilka som ska in i vilka bilar men Kullavik är ju norrom så...Men det verkar ju som att vi börjar kunna få ihop två bilar med FL:are totalt
    Vi kan ju hålla kontakten. Jag vet ju inte hur det går till alls, men det skulle vara väldigt kul.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14