Vi som shoppar danska barnkläder del 14
stora stars menar jag ju
stora stars menar jag ju
Hej svejs. Nu har jag varit på föräldramöte.
Shoppade OT idag. Zara, Kappahl, Lindex & HM. Längesen jag var på "normal" shoppingrunda.
Jag köper alltid strumpbyxor, strumpor & vantar på HM för de har så bra kvalité (till skillnad från Kappahl som noppar innan första tvätten). Men nu börjar det kännas i fickan att man har 3 barn. Kom ut med en påse leggings, strumpor, vantar och hårspännen etc och hade betalat över 700 kr.
Vad är det för mening med att ha saker i T:s minneslista när man inte minns dem ändå. Grrr.
Natti natti!
Godmorgon tjejer!
Är det någon som har sett Molo lavendula-klänning (folkloreklänningen) i 122-128 någonstans? LLM har bara upp till 116.
Det är kanske därför mina barn går så konstigt de stackarna. Liksom haltar. Jag får nog börja köpa nytt.
Om det är någon som letar gå-bort-skor till kille, så hade de världens coolaste bruna jodhpurs på Zara för 399 kr.
Godmorgon tjejer. Äntligen kom jag in på Sobeas sida. Är det någon som vet om erbjudandet fortfarande gäller. Kan inte hitta mailet.
Vi har börjat med vinterjackor och höstkängor. Fast tjocka strumpor i gummistövlar går ju också bra ett tag till.
Blev så sugen på den här. Någon som vet hur de är i storlek, var rätt utplockad...
www.babyshop.se/system/search/product.asp&q=elodie&page=1&rnum=4
Kan den passa till crazy salmon overall eller är det helt fel färg?