Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Quiet thoughts skrev 2009-08-18 12:37:36 följande:
    Hejsan ^^ Hur mår alla?Vet nån vart man kan se nova stars höstkollektion?Jag vet att det bland annat kommer att komma en jacka i härligt rödwww.kopa-barnklader.se/wp-content/uploads/200...Jag har inte shoppat så där värst mycket sen det jag visade nyligen på rean. Men Lova vill ha en klänning
    www.smavi.se har lagt upp mycket också.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-18 13:08:21 följande:
    booooooooring e va dom e
    TYST med er {#lang_emotions_wink}!
    *bunkrar NS så fort jag hittar på rea...*
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-18 13:20:06 följande:
    Jag vill ha leeeeeejonen till Bubblan Å va hon kommer älska den tröjan!!
    Bild? Vi älskar också lejon! Och krylligt, men kör ofta på NS-nederdelar till finaste Småfolk och Molo
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-18 13:29:36 följande:
    finns ju på smavi ju
    Åhå, såna liksom SÖTA lejon!
    Mawe123 skrev 2009-08-18 13:42:37 följande:
    Förlåt att jag fråga om Smågryn i dansk tråden, men jag vet att vi är flera här som gjort affärer med henne.Är det någon som beställt kläder från henne från juni och framåt som fått sina kläder levererade?Är det fler än jag som väntar på kläder?Jätte tacksam för svar, inboxa mig eller skriv i GB.(det var här jag fick tipset om hennes fina kläder, därför chansar jag på att fråga efter kunder här)
    Tror att jag läst att hon håller på att lägga ner för att det har varit så mycket privat. Den jag läste om hade till slut hotat med polisanmälan och då fått sina pengar tillbaka. Verkade itne som om att hon sydde nåt mer. Nu kanske detta låter helt vansinnigt och taget ur sitt sammanhang, som sagt, jag VET inte, har inte själv beställt nåt, försöker bara minnas det jag läst. Om jag minns rätt tror jag att det är större chans att du får pengar tillbaka än kläder, men man kanske får ligga i. Tyvärr.
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-08-18 19:07:22 följande:
    Godkväll darlings.Hur står det till här inne då?Jag är trött som vanligt...OT men va kul att nya NS kommit, jag är sugen på en massa.Nån som har koll på jeansen? Ser att det finns 2 olika modeller, vilka ska man köpa nu då?Fick världens finaste IdaT fleece overall till pyret i lådan idag, tack PIMM, den är verkligen underbar
    Kottarna?

Jag har köpt en svart med hajar på TS via Dunis. Får den inte förrän nästa vecka dock. Så nu har jag en Lindex i stl 50 att starta med och sen denna i 62. Tror att det kommer att bli bra.
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-08-18 19:20:32 följande:
    Jaaaa, underbara lila kottarna. Hade ju span på den på T, glömde givetvis bort den när auktionen avslutades men jag hade sån tur att vinnaren drog sej ur så jag fick köpa den ist
    Snacka ödets flax! Hade den på span, men Karla har så mycket lila så lillebror får en cool svart istället . Men vilken tur att köparen drog sig ur, hur stor är chansen liksom?

Sitter här med Uppdateraknappen helt desperat. Har avslut ikväll, nästan bara nytt med högre utrop så det är itne så nervigt, men man vill ju ändå bli av med sakerna. Värre på torsdag, då är det massa 1-kronors går går, hua...
    anette 81 skrev 2009-08-18 19:19:32 följande:
    hur är kik kid s lurvoverall i storleken?
    Jag svarade lite i T-tråden.
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-08-18 20:03:51 följande:
    Blir snart galen, Tradera är sååå trögt för mej, är det så för er också? Det tar lixom tusen år innan bilderna kommer upp.
    Bilderna funkar, men ninjorna ligger och sover eller nåt. Inte en enda på typ 15 auktioner {#lang_emotions_surprised}. Hoppas verkligen att de piggnar till på torsdag, då kommer jag att vara nervös på riktigt...
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-08-18 20:57:00 följande:
    denna ninjan sov inte
    Fast då var hon inne på fel auktioner {#lang_emotions_yell}...
  • Stormis

Vart tog Smultron vägen? Såg henne i eftermiddags... Nån som vet om hon har åkt in?

Annars sitter jag mest och hoppas på ninjor ikväll. Det är såååå himla nervöst med 1-kronorsauktioner tycker jag. Puh...

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-08-20 19:50:53 följande:
    Jag är här Ska ingenstans...Håller tummarna för dina auktioner just i detta nu
    Vet inte om det är bra eller dåligt att du är här . Håll tummarna nu

Meandikläderna kom idag. Återkommer med summan ikväll. Är det förresten ok om Karla provar de bruna brallsen? Jag har ju inte vågat gå upp i den stl ännu, men vill gärna kolla hur de sitter på henne...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14