Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-07-31 11:17:10 följande:
    jag vet faktiskt inte, har mailat dom o bett om besked.
    vilken stl best. du? 104?
  • Fantastiska Skatt
    Dahlia skrev 2009-07-31 13:54:53 följande:
    Är det nån här föresten som ha de snickarbyxor som mysgrodan har på rea på bild? Tänkte så man kunde sen en bild på dem hur de sitter på och hur de är i färgerna.. Gubben här tycker nämligen att de ser tjejiga ut... Jag vet inte..
    Min son har dom och dom är verkligen inte tjejiga!! Tyvärr ingen bild mitt plus har gått ut *visa kortet för långt bort*
  • Fantastiska Skatt
    Dahlia skrev 2009-07-31 13:54:53 följande:
    Är det nån här föresten som ha de snickarbyxor som mysgrodan har på rea på bild? Tänkte så man kunde sen en bild på dem hur de sitter på och hur de är i färgerna.. Gubben här tycker nämligen att de ser tjejiga ut... Jag vet inte..
    kolla Tjollabollas galleri tror hon har dom till sin son också.

Dom är helt underbara köööp!!
  • Fantastiska Skatt
    kexchoklad skrev 2009-07-31 13:52:08 följande:
    Någon som har Molos hängselbyxor, de med stjärnor? Sonen är 93-94 lång. Ska jag ta 98 då? Hur är de i storlek?
    jag tycker de är rymliga i storlek. Oliwer är 90cm och hans 92:or kan han ha ett bra tag till men han har inte blöja iof
  • Fantastiska Skatt
    kexchoklad skrev 2009-07-31 14:13:32 följande:
    Hmm, min son har blöja än. Men vi håller på och tränar bort den så förhoppningsvis inte så länge till. Måntro om 98 blir alldeles för stora? Han är ganska smal..
    fast jag tror att Tjolla har 98 t Milo nu och han är ca som Oliwer. Tror du ska köra på 98 så han inte växer ur de på ett kick. Oliwer har haft sina 92:or sedan de kom i våras så de funkar bra med uppvik osv. Tycker jag iaf
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-07-31 14:15:39 följande:
    Min son är 92 cm lång och dom passar än, men inte så jättelänge till. Jag har bunkrat med ett par i 98 med
    se där nu slipper jag prata över huvudet på dig
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 17:46:57 följande:

men nej va läckert Väldans tur man var beredd bara annars hade man ju pruttat på sig

Hoppas det är bra m Tony, skönt att det fixade sig inatt!!

Måste packa ihop o rusa, kikar in ikväll CU
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2009-08-01 11:36:03 följande:
    heeeeej

ja hon är super! Saknar henne dock, men himla bra att kunna åka till henne på semester i Florida!Himla smidigt att sätta över pengar o så shoppar hon till mig, då blir det kul för både mig o henne
    Heej Är allt bra?
    Fick du någon overall?? Fick mail om att min var skickad iaf.
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2009-08-01 11:43:42 följande:
    japp, jag valde dock bg, så jag får vänta nån dag till. SUPERglad!!!!!!!!!!!!!!!!!Valde 104 eftersom butte sa att molo 104 är som hummel 98, så det blir nog bra!Fick ju dock ingen jacka från eleraff Tycker dom är sisådär på det där stället faktiskt..Lillamirakel verkar bra, men himla dyr frakt dom hade!! Dom hade iaf aut lagersaldo.
    Vad bra!! Jag tog faktura Första gången jag handlar på faktura *något desperat efter just den JA*
    Jag provade 98:an igår som vi har hemma och han behöver absolut en 104 i vinter.
    Hehe fick du inte Nja, dom är jättetrevliga osv men jag har aldrig lyckats handla där utan någon forma av strul.
    Lilla Mirakel har jag handlat av innan och skulle de bara ha större utbud hade jag absolut handlat där mer än vad jag gör, dom är jättebra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14